در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی رشت مطرح شد؛ افزایش ۱۰ درصدی اعتبارات بخش عمرانی رشت در سال جاری

0 133

عصرکاسپین ،در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی در بخش سنگر به گفته مسئولان رشت اعتبارات حوزه عمرانی این شهرستان در سال جاری ۱۰ درصد افزایش یافته است.
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ظهر سه شنبه با حضور مسئولان شهرستان رشت ۳۷ پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان در بخش سنگر این شهرستان به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به بهره برداری از ۳۱۵ پروژه در هفته دولت در این شهرستان، اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار و سرمایه گذاری ۴۱۲ میلیارد تومانی بخش دولتی و خصوصی اجرایی شده است.

علیرضا انصاری با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ها برای دو هزار و ۱۹۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود، گفت: از این پروژه ها ۴۴ طرح متعلق به بخش خصوصی و مابقی مربوط به بخش دولتی است.

وی با تأکید بر تلاش بیشتر از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم، افزود: وجود تنگناها و محدودیت ها سبب شده که مسئولان نتوانند خدمات شایسته ای به مردم ارائه دهند ولی دولت به رغم همه مشکلات تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد.

در ادامه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رشت با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد افزایش ۱۰ درصدی اعتبارات بخش عمرانی شهرستان رشت هستیم، اظهار کرد: تلاش می شود تا با مدیریت صحیح اعتبارات در پروژه ها و طرح های مناسب هزینه شود.

محمدعلی ویشکایی در ادامه به پروژه های بخش سنگر در هفته دولت نیز اشاره کرد و افزود: امسال بیش از ۱۵ میلیارد تومان پروژه در بخش سنگر در حوزه های مختلف اعم از عمرانی، شهری و روستایی اجرا شده است.

به گفته وی در هفته دولت سال جاری تعداد پروژه ها و طرح های افتتاحی در بخش سنگر با افزایش ۱۱ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 12 =