دلخوش:گزارش ریشه های قاچاق کالا و ارز باید به کمیسیون اقتصادی ارائه می شد/دکترلاریجانی: در هیات رئیسه پیگیری می شود

0 69

عصرکاسپین ،دکتر لاریجانی در پاسخ به تذکر دلخوش مبنی بر ضرورت ارائه گزارش ریشه های قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی گفت: در هیات رئیسه پیگیری می شود.

سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۷ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده ۵۲، گفت: براساس این ماده کمیسیون اقتصادى براى انجام وظایف محوله در محدوده اقتصاد و دارایى، بازرگانى داخلى، بازرگانى خارجى مطابق ضوابط این آیین‏ نامه تشکیل مى‏ شود؛ تقاضا دارم هیات رئیسه مواردی را برای بررسی در دستورکار صحن قرار دهند تا وقت مجلس گرفته نشود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان مسئول کارگروه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز این موضوع را در دستورکار قرار داده و از نمایندگان کمیسیون صنایع به دلیل ارائه گزارش ریشه های قاچاق کالا و ارز سپاسگزاری می کنم اما تنها چند بند توصیه ای در این گزارش آمده در حالی که این پیشنهادها باید در قانونی که در دستورکار تصویب قرار دارد، ذکر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: براساس ماده ۵۲ این گزارش جزء مواردی است که باید در اختیار کمیسیون اقتصادی قرار می گرفت.

دکتر لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: این موضوع را در هیات رئیسه پیگیری و اگر ابهامی باشد به کمیسیون اقتصادی ارجاع می دهیم./

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =