راه اندازی مرکز تخصصی علوم و فنون در رشت

0 151

عصرکاسپین ،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: مرکز تخصصی علوم و فنون با هدف ارائه خدمات مختلف به کودکان در رشت افتتاح می شود.

اسفندیار ضیایی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان امروز(۶شهریور) در آیین افتتاح پنجمین دوره مسابقات ملی رباتیک جام ابریشم استان گیلان در سالن فارابی صومعه‌سرا اظهار کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند آینده مملکت را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه خانواده برای آیندگان کشور سرمایه گذاری می کنند که جای مباهات دارد، افزود: رباتیک علمی نوپا است و جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هم به دنبال شکوفایی استعدادهای ناب خود در زمینه های مختلف هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه تاریخ ایران اسلامی بسیار گهربار و پرافتخار است، گفت: نوجوانان و جوانان این کشور خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کرده‌اند.

ضیایی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال جنگ‌های نابرابر و تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه زیادی را از سمت دشمنان مواجه شد، تصریح کرد: در اوایل انقلاب با اعتماد به جوانان، آنها لباس رزم پوشیدند و در جبهه حق علیه باطل پیروز شدند و امروز همان جوانان لباس مدیریت برتن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هر کجا جوانان حضور پیدا کردند توانستند حرفی برای گفتن داشته باشند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف کانون پرورش فکری این است که بتواند در راستای نیاز جامعه امروز قدم ببردارد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، یکی از نیازهای جامعه امروز را با علم روز حرکت کردن دانست و اظهار کرد: ما به سمت و سوی نانو حرکت می کنیم.

ضیایی با بیان اینکه مرکز تخصصی علوم و فنون در رشت افتتاح می‌شود و خدمات مختلفی به کودکان ارائه می دهد، افزود: قدم های خود را محکم و استوار بر می داریم زیرا به کودکان که آینده سازان کشور هستند اعتماد داریم.

وی گفت: ما در مسابقات به دنبال رقابت و رتبه بندی نیستیم بلکه هدف اصلی ما مهرواره است تا نوجوانان استعدادهای خود را نشان دهند و در افکار مشارکتی با هم شرکتت کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تاکید بر اینکه باید نهضت مهارت آموزی را در جامعه راه اندازی کنیم، تصریح کرد: ساختمان کانون پرورش فکری صومعه سرا نیاز به توجه مسئولان دارد تا با گسترش آن کودکان و نوجوانان بیشتری به این سمت سوق داده شوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + هفده =