مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد انزلی : برگزاری نمایشگاهها و کنسرتها ، موجب توسعه گردشگری در همه فصول سال می شود

0 187

عصرکاسپین،مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد انزلی درجلسه با برخی از اصحاب رسانه ،توسعه بخش گردشگری را یکی ازاهداف مهم شرکت عنوان کرد وگفت: تاکنون از ظرفیت های این بخش به طور کامل استفاده نشده است. برگزاری نمایشگاهها و کنسرتها ، موجب توسعه گردشگری در همه فصول سال می شود.
اسماعیل شجاعی جذب سرمایه گذاران با نگاه توسعه ی گردشگری از اهداف شرکت سرمایه گذاری و توسعه بندرانزلی خواند و افزود: جذب سرمایه گذاران در مقوله توسعه ی گردشگری این منطقه یک فرصت مهم به شمار می رود.
وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار گفت : باید بخش های مربوط به سرمایه گذاری داخلی و خارجی را مهیا کنیم .
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد انزلی ، اقتصاد مقاومتی را اقتصاد انعطاف پذیر در برابر مشکلات تعریف کرد و گفت: مهم ترین هدف برای ایجاد منطقه آزاد توسعه صادرات است. در حال حاضر نیز با وجود مشکلات فعلی اقتصادی، فرصتی برای توسعه صادرات ایجاد شده است .
شجاعی برگزاری نمایشگاههای بین المللی را عامل مهمی در توسعه ی صادرات عنوان کرد و گفت: مرکز نمایشگاهی منطقه آزاد انزلی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مراکز مهم نمایشگاههای بین المللی کشور را دارد .
وی جذب سرمایه گذاری برای طرح ها وایده های خوب را یکی از کارهای مهم شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد انزلی دانست و گفت : از طرحهای مهم سرمایه گذاری در حوزه های مختلف برای توسعه ی اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد انزلی استقبال می کنیم.

شجاعی افزود: تا پایان سال چند پروژه اقتصادی به مرحله اجرا میرسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + پانزده =