پرهیز از بروکراسی و پیگیری مستقیم مشکلات شهروندان حاصل “میز خدمت” در منطقه یک شهرداری رشت

0 81

عصرکاسپین،در ادامه برگزاری طرح میز خدمت از سوی رییس شورای اسلامی شهر رشت و دعوت از مدیران شهرداری و ادارات مرتبط با مشکلات موجود با درخواست و استقبال شهروندان در مساجد امام رضا (ع) اسماعیل آباد و امام مهدی(عج) پستک در محدوده منطقه یک با شنیدن دغدغه های شهروندان با پیگیری های صورت گرفته اقدامات زیر صورت گرفت:
– آسفالت معابر در حریم پستک در خیابانهای ۲۶ تا ۳۲
– حل مشکلات ناشی از اجرای پروژه جمع آوری آبهای سطحی در خیابانهای ۱۷ تا ۲۰ پستک
– حل مشکل فاضلاب کوی اساتید و طالقانی و اتصال آنها به شبکه اصلی
– پیگیری حل مشکل مشکل فاضلاب کوچه ۲۸ فرعی با هماهنگی اداره آب
– پیگیری اجرای آسفالت جهت معابر مختلف پستک و اعلام اولویت این موضوع به معاونت عمرانی جهت تسریع در انجام پروژه
– آسفالت معبر کوی کشاورز واقع در میدان ولیعصر
– آسفالت حدفاصل بلوار دیلمان تا کوی امام رضا (ع)
– پیگیری مشکل فاضلاب بخشی از اسماعیل آباد با انجام عملیات لوله گذاری
– حل مشکلات علفهای هرز خانجانی و مسطح سازی حاشیه جاده اصلی
– اسقرار چند دستگاه سطل زباله ۷۵۰ لیتری در مسیر عرفان و شهرک باران
– رسیدگی به شکایات عدیده شهروندان محلات عرفان و کوی یخ در حوزه شهرسازی و کمیسیون ماده صد
با توجه به اقدامات صورت گرفته و نتایج مطلوب اجرای طرح “میز خدمت” و استقبال شهروندان از این طرح به نظر میرسد با استمرار اجرای طرح مذکور میتوان با پرهیز از بروکراسی های موجود در شهرداری بخش قابل توجه ای از معضلات شهروندان با همدلی مدیران قابل حل میباشد و قرابت بین مسئولین و مردم میتواند بستری مناسب برای ارائه خدمات به شهر و شهروندان گردد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =