رئیس شورای شهر رشت:اعضای شورا رهنمودهای امام جمعه محترم را سرلوحه کار خود قرار داده و انتخاب شهردار وارد فاز عملیاتی شد

0 82

عصرکاسپین ، سید امیرحسین علوی در گفت‌وگویی با اشاره به دغدغه تمام دل‌سوزان، بزرگان شهر و استان و همچنین مردم رشت مبنی بر انتخاب شهردار اظهار کرد: اعضای شورای شهر رشت رهنمودهای آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت را سر لوحه کار خود قرار دادند.

وی به تشکیل جلسه هیئت رئیسه شورای شهر رشت مبنی بر انتخاب شهردار این شهر اشاره کرد و افزود: انتخاب شهردار در دستور کار جلسه اعضای شورای شهر رشت قرار گرفته و قرار شده، معرفی گزینه‌هایی که خود را به طور داوطلبانه عرضه کرده و گزینه‌هایی که اعضای شورا بررسی کردند و آنها را مد نظر دارند، تا روز دوشنبه هفته جاری معرفی شوند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا طبق روال قانونی گزینه‌های مطرح شده برای تصدی شهرداری رشت را بررسی و احراز می‌کنند، تصریح کرد: شورای شهر رشت با دریافت برنامه کاری افراد برای تصدی شهرداری رشت وارد فاز عملیاتی می‌شود.

علوی، توجه به دغدغه دل‌سوزان را از برنامه‌های همیشگی شورای شهر رشت خواند و بیان کرد: مشورت با بزرگان مانند سال‌های گذشته در اولویت برنامه‌های شورای مذکور قرار دارد.

وی ادامه داد: بعضی از موضوع‌هایی که توسط برخی از جریان‌ها یا افراد مبنی بر اعمال نفوذ در انتخاب شهردار رشت مطرح می‌شود، کذب محض است و اعضای شورا بررسی‌ها و مشورت‌های خود را با تمام افراد انجام می‌دهند و فارغ از جریان‌های سیاسی تصمیم خود را می‌گیرند.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بعضی‌ها دوست دارند شورای شهر رشت وارد جریان‌ها و کشمکش‌های سیاسی شود، خاطرنشان کرد: همان طوری که در یک سال گذشته شورای شهر رشت فارغ از جریان‌های سیاسی به کار خود دادمه داده، دوباره این اتفاق می‌افتد و اگر کسی نسبت به رویه‌ها و اتفاق‌هایی که افتاده، دغدغه‌مند است پیشنهاد می‌کنم به جریان و نگاه مردم توجه بیشتری داشته باشد و این امر به نفع همه است.

علوی با تأکید براینکه گرایش سیاسی اعضای شورای شهر رشت به هیچ عنوان ملاک تصمیم‌گیری‌ها نیست، یادآور شد: امر مذکور به نفع تمام اعضای شورای شهر، مدیریت شهری و مردم است.

وی در پایان متذکر شد: اعضای شورای شهر رشت نسبت به سوگند خود مبنی بر خدمت صادقانه به مردم پایبند هستند./گیلانستان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − پانزده =