فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه: احساس امنیت از خود امنیت مهم تراست

0 83

عصرکاسپین،جلسه بررسی آسیب های اجتماعی صبح روز گذشته به ریاست فرماندارآستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

رحیم حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه ضمن مهم شمردن نتایج حاصل از این نشست در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: برگزاری چنین نشست هایی کمک کننده شناخت آن دسته از آسیب های اجتماعی است که جامعه دچار آن بوده و باید با طرح و برنامه ریزی درست ریشه کن شود.

فرماندار با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است گفت : برای کاهش ضرر های ناشی از آسیب های اجتماعی باید جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم و این امر محقق نمی شود مگر اینکه مسئولان با تلاش آنالیز درستی از مشکلات موجود در جوامع شهری و روستایی داشته باشند. شناخت علت آسیب ها مسیر رسیدن به راه حل رفع آن را هموار کرده و باعث ایجاد امنیت و آرامش در جامعه خواهد شد .

حیدری در ادامه خاطر نشان کرد : هیچ کشوری بدون داشتن خانواده سالم نمی تواند ادعای سلامت کند . بنابراین باید با بالا بردن سطح کیفیت زندگی مردم سعی کنیم جامعه سالم و روبه رشد داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنترل بخشی از زیان های ناشی آسیب های اجتماعی را وظیفه حاکمیت دانست و افزود : در این زمینه باید از ظرفیت های موسسات خصوصی بهره جست و از موسسات خیریه ، سازمان های مردم نهاد و اشخاصی که توانایی کمک به این موضوع را دارند خواست با طراحی مکانیزم درست آسیب ها و مشکلات موجود در جامعه را به حداقل برسانند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + یازده =