نشست مدیران حقوقی شهرداریهای کلانشهر های کشور بررسی اصلاح ماده صد، پیش نویس لایحه رسیدگی به تخلفات ساختمانی

0 123

عصرکاسپین،نشست مدیران حقوقی شهرداریهای کلانشهر های کشور که روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد، ماده صد قانون شهرداری که به نحوه رسیدگی و برخورد با تخلفات ساختمانی می پردازد
نشست مدیران حقوقی شهرداریهای کلانشهرهای که روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد، ماده صد قانون شهرداری که به نحوه رسیدگی و برخورد با تخلفات ساختمانی می پردازد، مورد بازنگری قرار گرفت و نکات نو آورانه و حائز اهمیت و منطبق با نیازهای امروز مدیریت شهری به آن افزوده و پیشنهاد شد.

همچنین موضوع ماده ۹۲ قانون شهرداری در خصوص تبلیغات محیطی و برخورد با ناهنجاری های بصری در منظر شهری و پیشنهادات اصلاحی مورد بررسی قرار گرفت .

بند ۱۴ ذیل ماده ۵۵ قانون شهرداری به عنوان یکی از وظایف پر اهمیت شهرداری به منظور پیشگیری و آمادگی و مقابله با خطرات شهری و پیشنهادات اصلاحی در این خصوص موضوع دیگری بود که در این نشست بررسی شد.

یاسر صفاکار مدیر حقوقی شهرداری رشت ضمن شرکت در نشست اخیر به عنوان عضو کمیته تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات شهرداری ها انتخاب و بررسی بیشتر و جمع بندی پیشنهادات اصلاحی در خصوص موارد سه گانه فوق بر عهده کمیته فوق گذارده شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + یک =