نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز گیلان با مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و رئیس سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد

0 59

عصرکاسپین،روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه جلسه مشترک مابین شرکت گاز استان، راه و شهرسازی گیلان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص اصلاح فرایند نظارت و بازرسی لوله کشی گاز خانگی و تجاری به منظور تسریع در ارائه خدمات نظارت و بازرسی برگزار شد.

در این نشست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل راه و شهرسازی استان و همراهان، با اشاره به هدف شرکت گاز در جهت افزایش رضایتمندی متقاضیان و مشترکین شرکت، بر اصلاح شیوه نظارت و بازرسی به منظور افزایش دقت و سرعت در فرایند بازرسی تاکید نمود.

در ادامه علی خاوری مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی گیلان ضمن تشکر از شرکت گاز استان و تعاملات خوب بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان اظهار نمود: اگر مردم از کار ما ناراضی باشند باید در فرایند کارها بازنگری کنیم ؛ مردم در بعضی امورات در بخش بازرسی گاز ناراضی هستند و باید با تعاملات و اصلاح روشها شرایط تسریع حل مشکلات آنها را فراهم آوریم.

در این جلسه طرفین بر تعامل بیشتر در جهت حل مشکلات و مسائل تاکید نمودند و مقرر گردید نسبت به تشکیل کارگروهی جهت شناسایی موانع و بررسی جهت رفع آنها در اسرع وقت اقدام و راهکاری مناسبی جهت ادامه راه مدنظر قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − هشت =