تولیدات شرکت فومن شیمی در گیلان سه برابر افزایش می یابد

0 100

عصرکاسپین، فومن شیمی، بخشی از هویت و اصالت صنعتی گیلان است.
به گزارش واحد روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ فرهاد دلق پوش در دیدار با مدیریت جدید شرکت فومن شیمی با اشاره به وجود چندین برند ملی بزرگ در استان گیلان، اظهار داشت: برند فومن‌شیمی به عنوان بخشی از هویت صنعتی و اصالت گیلان است که متعلق به همه کشور است و می تواند یک جایگاه جهانی داشته باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، از پیشینه تاریخی و غنای علم شیمی با توجه به حضور دانشمندان بزرگ و سرآمد در ایران سخن گفت و تصریح کرد: یقینا شرکت های بزرگی نظیر گروه صنعتی فومن شیمی با تکیه بر نیروهای انسانی اندیشمند و تکنولوژی نوین و کاربردی به این دانش دست یافته اند که هم باعث ارتقای جایگاه تولیدات مبتنی بر علوم شیمیایی و هم افزایش اشتغال و رونق اقتصادی خواهند شد.
وی برای افزایش حمایت های قانونی و معنوی از این شرکت به عنوان یک سرمایه ملی و شاخص اعلام آمادگی کرد و افزود: در شرایط کنونی احتیاج به بازنگری در روند تولید و صنعت در بخش های مختلف داریم و این مهم بدون سنجش نیازهای واقعی، خلاقیت و نوآوری برای فراهم نمودن فرصت های جدید امکان پذیر نیست.
متولی بخش صنعت معدن و تجارت استان گیلان ضمن تأکید بر رویکرد ویژه به صنایع شاخص؛ تولیدات و فرآورده های فومن شیمی را از علوم پایه برشمرد و عنوان کرد: این صنعت به عنوان مکمل زنجیره تولید سایر صنایع به صورت گسترده در حال فعالیت می‌باشد و نوع نگاه و رویکرد مدیریتی فومن شیمی به عنوان یک صنعت ریشه‌دار و پیشرو در جهت ایجاد اشتغال در راستای نیل به خودکفایی قابل تحسین است.
در ادامه این نشست امیرحسین حسین زاده؛ مدیر شرکت فومن شیمی، از توسعه تولیدات جدید و تحولات ویژه ای در جهت افزایش محصولات و به تبع آن ازدیاد اشتغال این واحد صنعتی در چند ماه آتی خبر داد و گفت: برنامه شرکت فومن شیمی این است که تا چند ماه آینده همزمان با ایجاد تنوع بیشتر، تولیدات کارخانه را سه برابر افزایش دهد.
مدیر این واحد صنعتی گیلان تصریح کرد: با توجه به نیازهای کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمن مصمم هستیم بسیاری از نیازهای خودروبی و خانگی شیمیایی را با بهترین کیفیت تولید وعرضه نماییم و تنوع محصولات این واحد به بیش از ۲۱۰ محصول می رسد.
وی همچنین خواستار حمایت های معنوی و قانونی شد و اظهار داشت: بیشترین مطالبه و خواسته ما از سازمان صمت به عنوان متولی بخش صنعت، تسهیل در امور اداری و حمایت های معنوی و زیرساختی میباشد و برای توسعه تولیدات نیاز به تسهیلات و حمایت‌های مالی نداریم لذا نگرش سرمایه گذاران این شرکت پویایی اقتصادی و ایجاد اشتغال در گیلان و کشور است.
گفتنی است که هم اکنون گروه صنعتی فومن شیمی با فراهم آوردن زمینه اشتغال ۱۵۰۰نفر به صورت مستقیم در استان و زیر مجموعه ۹ واحد تولیدی به عنوان یکی از بزرگان عرصه صنعت شیمی در حال فعالیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 3 =