دلخوش در بازدید از شرکت چاپ و نشر نوین: صنعت چاپ از مولفه های مهم توسعه اقتصادی است

0 91

عصرکاسپین، دکتر سید کاظم دلخوش از شرکت چاپ و نشر نوین بازدید کرد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت چاپ و نشر نوین در شهرک صنعتی سفیدرود رشت از مراحل تولید و چاپ و بسته بندی آن دیدن کرد و ضمن گفتگو با مدیران این چاپخانه قول حمایت و همکاری همه جانبه برای توسعه و رونق بازار آن داد. 

نماینده مردم صومعه سرا گفت: سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته و با حضور در این شرکت احساس خوبی به من دست داده که باید برای رونق کسب و کار در آن حمایت بیشتری صورت گیرد. 

وی ادامه داد: صنعت چاپ امروزه از مهم ترین مولفه های توسعه اقتصادی است و تاثیر زیادی در بسته بندی و صادرات کالا دارد.

دکتر دلخوش اظهار داشت: وجود چنین دستگاه های چاپی که از جدیدترین ماشین های روز دنیا می باشد در استان گیلان موهبتی است که باید مسئولین استان و مدیران شرکت های تولیدی قدردان وجود آن بوده و کارهای چاپی خود را بدون واسطه در این شرکت چاپ کنند تا ضمن حمایت از آن از خروج منابع استان نیز جلوگیری شود. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان ضمن تقدیر از مدیران شرکت چاپ و نشر نوین اعلام کرد: با تمام وجود برای هرگونه کمکی در خدمت خواهم بود و اطمینان دارم سبقه  خانواده زمینی در صنعت چاپ از مهم ترین عوامل موفقیت و رونق و سرپا بودن این فعالیت می باشد. 

دکتر عباسعلی زمینی، عضو هیات مدیره چاپ و نشر نوین نیز ضمن تقدیر و تشکر از دکتر دلخوش خواستار حمایت همه جانبه نمایندگان و مدیران استان از صنعت چاپ استان شد و خواستار مساعدت برای رفع مشکل سرمایه در گردش این شرکت گردید.

همچنین مهندس امیرحسین زمینی، مدیرعامل شرکت چاپ و نشر نوین نیز با تشکر از حضور گرم و سبز  دکتر دلخوش در این شرکت گفت: مشکلات اقتصادی حال حاضر ، مهمترین مانع توسعه و رونق فعالیت های این شرکت است و تهیه مواد اولیه و خرید لوازم جانبی که اکثرا وارداتی است این روزها مشکلات زیادی برایمان ایجاد کرده که خواستار حمایت هستیم تا ضمن ارتقای میزان اشتغال به بهره وری بیشتر  و توسعه متوازن نیز دست یابیم. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 8 =