رئیس شورا تاکید کرد: مدیرانی که توان کار کردن ندارند، کنار بروند

0 196

عصرکاسپین، روزگذشته ۲۱ آبان ماه و در شصت و دومین جلسه شورای، رئیس شورا :تک تک اعضای شورا برای کمک به سرپرست شهرداری تلاش کردند و این مهم در زمان مدیریت آقای نصرتی هم در مسائل استانی و کشوری انجام شده است.
رئیس شورا خطاب به سرپرست شهرداری گفت: اعضای شورا برای تامین قیر مکاتبات لازم را انجام داده اند.
وی در مورد پرداخت حقوق نیز پیشنهاد داد: اول پرسنل حقوق بگیرند و بعد برای مدیران اقدام شود و این مدلی است که در برخی از کلانشهرها صورت می گیرد.
علوی یادآور شد: در بحث خرید اتوبوس ها، شخص بنده کمک کردم تا مذاکرات با خریدار صورت گیرد.
رئیس شورا تاکید کرد: برخی مسایل جز موضوعات معطله است و نمیتوان گفت قیر نداریم تا چاله مرمت شود! مردم هم مثل پرسنل از ما انتظار دارند.
علوی افزود: اعتبار فروش پروژه تجاری گلسار نباید صرف پرداخت حقوق و بدهی شود. سرمایه شهرداری فروش رفته و باید سرمایه بر می گشت. ضرر فروش این سرمایه در این مدت با افزایش قیمت ارز، ضرر زیادی بوده است. این پول مال سرمایه گذاری بود. اگر هم می خواستید حقوق دهید، باید از شورا مجوز می گرفتید.
وی خطاب به سرپرست شهرداری اظهار کرد: جای مدیر اجرایی و عضو شورا عوض نشود. شما وظیفه اجرایی دارید و عضو شورا هم وظیفه سوال دارد. می دانم برای سرپرستی که حق عزل و نصب ندارد، پاسخگویی هم سخت است. فشار اعضای شورا را به مدیران خود بیاورید تا کارها در شهرداری پیش رود. این موضوع پذیرفتنی نیست که مسائل مطرح شده، شخصی قلمداد گردد. هر مدیری توان کار کردن ندارد، کنار برود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =