فرماندار رشت: سرپرستی علی بهارمست کاملا وجاهت قانونی دارد

0 93

عصرکاسپین، میرشمس مومنی زاده،فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد جوانان شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به حواشی اخیر انتخاب شهردار در شورای شهر رشت ابرازداشت: در فضاهای مجازی و رسانه ها نسبت به این امر ابراز نگرانی کردند و حتی انتقاد نیز می کردند که چرا فرماندار در مورد این مساله صحبت نمی کند. در حالی که ما وظایف خودمان را چهارچوب قانون عمل کردیم و عمل خواهیم کرد و قرار نیست هر اقدامی انجام می دهیم رسانه ای و جنجالی کنیم و یا مصاحبه داشته باشیم، ما به وظیفه قانونی خودمان عمل می کنیم.البته هر وقت لازم شد در این مورد به افکار عمومی و مردم خوب رشت توضیح خواهیم داد و امیدواریم در نهایت انتخاب خوبی برای شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به ابهامات انتخاب سرپرست جدید شهرداری رشت نیز گفت: من اعلام می کنم که عملکرد جناب آقای بهارمست از اعتبار و وجهه قانونی برخوردار است. شورای اسلامی وظیفه انتخاب شهردار را دارد و اگر ظرف سه ماه نتواند فرد جدیدی را انتخاب کند یک نفر از کارکنان شهرداری به عنوان مسئول و سرپرست انتخاب می شود. اکنون نیز ادامه خدمت بهارمست از اعتبار قانونی برخوردار است.

در جامعه التهاب و حواشی پیش می آید. بنده به عنوان فرماندار جمع کننده حواشی و کاهش دهنده التهابات باشم، نه آن که با مصاحبه های خودم التهابات را تشدید کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − یک =