قطع گاز مصرفی بیش از ۱۶۵ خانوار تالش/ تخریب راه ارتباطی روستای آسیاب شم دهستان خرجگیل اسالم تالش

0 124

عصرکاسپین،باران شدید باعث طغیان رودخانه های شهرستان تالش و جاری شدن سیل که باعث قطعی گاز و رانش زمین دراین شهرستان شد.

آیت الله پروایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری، معاون عمرانی استاندار فرماندار و نماینده مردم تالش در مجلس از راه ارتباطی روستای آسیاب شم دهستان خرجگیل اسالم که بر اثر طغیان رودخانه ناورود تخریب و مسدود شده است، بازدید کردند

بر اثر تخریب جاده روستای آسیاب شم و شیخ محله اسالم گاز مصرفی بیش از۱۶۵ خانوار قطع شده بود که با تلاش ماموران اداره گاز تالش و اسالم گاز مشترکین ۵۰ خانوار وصل شده و ما بقی نیز پس از ترمیم موقت جاده وصل می شود.

همچنین بخش هایی از راه اصلی فومن- ماسوله در اثر بارندگی و رانش کوه مسدود شده بود با همکاری شهرداری ماکلوان، شهرداری ماسوله و همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فومن بازگشایی شد.
آبگرفتگی ۲۰۰ خانه و واحد تجاری صومعه سرا

علی فتح الهی فرماندار صومعه سرا نیز گفت: بر اثر بارش شدید شب گذشته در صومعه سرا، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر، ۲۰۰ خانه و واحد تجاری در روستاهای ضیابر، کتمجان، بهمبر، آقامحله، مازندران محله، تنیان، سیاه درویشان، شیخ محله، امندان و راجیر این شهرستان دچار آبگرفتگی شد.

رانش زمین در تالش

فتح اللهی افزود: راه ۸ روستای کتمجان سیاه خانی، شانده، للکی پشته، رشته پلنگان، لاوسر، خون آبکش، و سه سار صومعه سرا هم قطع شد.
قطع آب آشامیدنی ۲۸۰ خانوار

وی اضافه کرد: همچنین آب آشامیدنی ۲۸۰ خانوار در روستاهای رشته پلنگان، نارنج پره و لاوسر صومعه سراهم بر اثر آبگرفتگی قطع شد.

بارش برف در جهانگیریه رضوانشهر نیز، این روستای ییلاقی در این شهرستان را سفید پوش کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + یازده =