کلاس «شیوهء نگارش فارسی در مطبوعات» در رشت برگزار شد

0 91

عصرکاسپین، کلاس « شیوهء نگارش فارسی در مطبوعات»، روزهای پنجشنبه و جمعهء گذشته برای اصحاب رسانه استان گیلان در رشت برگزار شد.

مدیرعامل موءسسه خانهء مطبوعات گیلان با اشاره به برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژهء فعالان رسانه‌ و علاقه‌مندان به روزنامه‌نگاری در استان، اظهار کرد: در سومین هفتهء این دوره آموزشی، کلاس « شیوهء نگارش فارسی در مطبوعات» با تدریس دکتر علیرضا حسینی پاکدهی از اساتید برجسته علوم ارتباطات کشور، و با حضور ۴۵ نفر از علاقه‌مندان، روز پنجشنبه سوم آبان در سالن اجتماعات بیمه ایران و جمعه چهارم آبان‌ در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برگزار شد.

کریم خورسندی با بیان اینکه دورهء آموزش خبرنگاری ویژه فعالان رسانه‌ای گیلان به همت موءسسه خانهء مطبوعات و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حال برگزاری است، یادآور شد: این دورهء آموزشی طی ۱۰ جلسه و به مدت ۶۰ ساعت برگزار می‌شود که در هفتهء نخست آن، کلاس «خبرنویسی» با تدریس استاد رضا اسماعیلی اوره و در هفتهء دوم، کلاس «روابط عمومی» با تدریس دکتر حمید شکری در رشت برگزار شد.

وی با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای کلاسهای دوره آموزش خبرنگاری خانهء مطبوعات استان گیلان، تصریح کرد: ادامهء این کلاسها از ۲۴ آبان برگزار می‌شود که در جلسه‌های آتی، «شیوه‌های گزارش‌نویسی» و «روشهای انجام مصاحبه» تدریس خواهد شد.

مدیرعامل موسسهء خانهء مطبوعات گیلان افزود: پس از اتمام این دورهء آموزشی نیز، آزمون پایان دوره برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که در صورت قبولی در آزمون، گواهینامهء معتبر از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عزیزان اهدا خواهد شد.

خورسندی در پایان خاطرنشان کرد: همهء مدرسان دورهء آموزش خبرنگاری استان گیلان از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 8 =