آغاز پرداخت تسهیلات به صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی

0 79

عصرکاسپین،رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان از آغاز پرداخت تسهیلات هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی به صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی خبر داد.

فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت: برای شتاب به رونق و ارتقاء تولید در استان مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به واحد‌های تولیدی و صنعتی اختصاص یافته است و ثبت نام برای دریافت تسهیلات آغاز شده است.

وی خواستار تسریع ثبت نام واحد‌های تولیدی و صنعتی استان از طریق سایت بهین یاب برای گرفتن تسهیلات شد و افزود: این تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و نقدینگی مورد نیاز واحد‌های تولیدی در نظر گرفته شده است که تدابیر لازم از طریق کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان برای تسریع در پرداخت‌ها با تعامل ویژه سیستم بانکی اتخاذ شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت: پرداخت تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان در اختیار بانک‌های استان است ومبالغ بالاتر مورد نیاز واحد‌ها از طریق سطح ملی قابل پرداخت و پیگیری است.

فرهاددلق پوش با بیان اینکه تلاش مدیریت استان بر این است که در شرایط کنونی هیچ واحدی تعطیل نشود، افزود: تامین سرمایه در گردش و تزریق منابع مالی در کوتاه‌ترین سرعت ممکن با هدف پویایی در امور تولیدی و خرید مواد اولیه در حال انجام است و فقط پیگیری و انجام مراحل توسط واحد‌های صنعتی مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه میزان افزایش تسهیلات تخصیصی نسبت به سال قبل ۱۰ درصد است، تصریح کرد: با توجه به عملکرد مطلوب کارگروه در جذب اعتبارات در سال گذشته، بیش از هزار میلیارد تومان در قالب کارگروه رفع موانع و رونق تولید در گیلان پرداخت شد که در مجموع ۲ هزارو ۳۰۰ شرکت تولیدی خدماتی و گردشگری از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 13 =