در شصت و چهارمین جلسه شورا تاکید شد؛ کمک به تیم های سپیدرود و داماش

0 105

عصر امروز شصت و چهارمین جلسه شورا به ریاست رضا رسولی در تالار شورا برگزار شد.

فاطمه شیرزاد از حضور همیشگی اصحاب رسانه در جلسات شورای شهر و انعکاس اخبار شورا تقدیر کرد.
منشی شورا هفته بسیج را گرامیداشت و هفته وحدت را تبریک گفت و از برگزار کنندگان جشن های این هفته تقدیر نمود.
وی بخشی از وصیت نامه شهید حامد کوچک زاده را قرائت کرد و یاد همه شهدای حرم را گرامیداشت.
رضا رسولی با اشاره به روز بسیج اظهار داشت: امروز در خدمت سرهنگ پاسدار بایرامی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، هستیم.

۲
بهراد ذاکری در نطق پیش از دستور جلسه اظهار داشت: باشگاه های ورزشی سپیدورد و داماش در حساس ترین زمان هستند. دو هفته از ارسال نامه شورا به سازمان بازرسی می گذرد اما هنوز پاسخ مشخصی ارسال نشده است.
عضو شورا افزود: با توجه به اینکه این دو تیم نقش موثری در نشاط اجتماعی دارد، تقاضا دارم سازمان بازرسی سریعتر پاسخ داده و تکلیف ما را مشخص کند. و اگر دو ماه دیگر مدیریت شهری بخواهد به این دو تیم کمک کند، بسیار دیر خواهد بود.

وی با اشاره به نوع برخورد نامناسب با یک مامور شهرداری رشت، اظهار کرد: این ضعف ماست که نتوانستیم در حوزه فرهنگی اقدام های عملی داشته باشیم و چندسال دیگر نمی توانیم به فرهنگی بودن رشت افتخار کنیم.
ذاکری تصریح کرد: توهین به خادمان مردم در لباس مقدس نگهبانی پذیرفتنی نیست.
اسماعیل حاجی پور نیز اظهار داشت: اوایل فعالیت دکتر نصرتی خواستار تقویت گروه موزیک شهرداری شدیم. البته اعضای گروه تقویت شدند ولی هنوز در میادین و مردم موزیک نواخته نمی شود.
عضو شورای شهر رشت، با اشاره به تاریخچه فعالیت های گروه موزیک در پیش از انقلاب یادآور شد: در شورای نخست گروه موزیک احیا شد.
اگرچه ۳ ماه است ۳ نفر اضافه شدند ولی مدتهاست حقوق نگرفته اند. برای استخدام این افراد هم مشکل پیش آمده است.
۴نفر به گروه اضافه شده اند که معلوم نیست چه نقشی دارند؟
وی تاکید کرد: ۳ نفر از گروه موزیک ۹ماه است که حقوق نگرفته اند. بطور جدی ورود کرده و به سرپرست شهرداری تذکر دهید.

حاجی پور ابراز کرد: متاسفانه فعالیت های این گروه برای مردم کمرنگ است و باید شهرداری با پیگیری این موضوع، فعالیت های این گروه هنری را برای اجرا در مراکز عمومی بیشتر نمایند.
فرهام زاهد در نطق پیش از دستور جلسه، نیز با اشاره به دوره زمانی پاسخ به نامه گفت: وقتی پس از ۱۵ روز پاسخی از فرمانداری نیاید، شورا می تواند مصوبه خود را اجرایی نموده و به این تیم ها کمک کند.

عضو شورا با اشاره به برخورد نامناسب با مامور شهرداری در پیاده راه فرهنگی ابراز کرد: هیچ سنجشی بهتر از عمل به قانون وجود نداردو واحد حقوقی شهرداری باید موضوع این بی حرمتی را در پیاده راه فرهنگی رشت پیگیری نماید.
رضا رسولی نیز تاکید کرد: واحد حقوقی شهرداری پیگیر مشکل پیش آمده در پیاده راه فرهنگی هست و امیدواریم در شرایط فعلی کشور، کمتر شاهد التهاب باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =