مدیرشعب گیلان بانک قرض الحسنه مهرایران ازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار در صد خبرداد

0 100

عصرکاسپین،مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گیلان به مناسبت دوازدهمین سال تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع خبرنگاران گفت: ۱۱ سال از عمر پربرکت این بانک گذشته و امروز این نهال به درخت تنومند تبدیل شده است .
محمد بلادی چولابی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و با ۳۰۰ شعبه آغاز به کار کرد.
بلادی چولابی فعالیت تخصصی بانک را جذب منابع قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار در صد عنوان کرد و گفت: افرادی که در این بانک دارای حساب قرض الحسنه پس‌انداز یا جاری هستند می‌توانند بر اساس ضوابط از تسهیلات بانک استفاده نمایند. سایر خدمات بانکی نظیر صدور انواع ضمانت نامه‌های بانکی صدور کارت اعتباری و ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی نیز در این بانک صورت می‌گیرد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اهداف تشکیل بانک خاطر نشان کرد: این بانک در راستای حرکت به سوی عملیات بانکی اسلامی تشکیل شده‌است .هدف از تشکیل این بانک کمک به رشد و توسعه کشور از طریق تأمین نقدینگی جهت رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی و حمایت از نیازمندان، حمایت از سازمانهای مردم نهاد، حمایت از کالای ایرانی ، حمایت از اقشار دانشجو و بنیان های علمی کشور و پرداخت تسهیلات به اشخاص حقوقی که در امور خیریه فعالیت دارند می باشد .
بلادی چولابی با بیان موفقیت بانک در ۱۰ سال گذشته گفت: اتحاد ، مودت و همبتگی و خلوص در کار رمز رشد منابع این بانک در گیلان است .
وی افزود: در سال گذشته حدود ۸۳ درصد و امسال نیز تا اکنون ۳۰ درصد رشد منابع داشتیم و از این لحاظ رتبه ا تا ۴ را در شبکه بانکی قرض الحسنه مهر ایران در کشور به خود اختصاص داده ایم و امیدواریم با همت بیشتر و دعای مردم شریف گیلان و همت مسئولان جذب منابع را به نسبت معقولتری برسانیم.
تبدیل کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران به کارت سوخت
بلادی چولابی با اشاره به طرح تبدیل کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران به کارت سوخت گفت:به منظور سهولت هموطنان در پرداخت بهای سوخت، اجرای طرح پرداخت الکترونیک بهای سوخت با کارت هوشمند از طریق کارت های شتابی بانک قرض الحسنه مهر ایران امکان پذیر است و متقاضیان علاوه بر استفاده از خدمات فوق، از محل میانگین گردش حساب خود از تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد نیز برخوردار می شوند.
با طرح ۲در یک ، با یک بار افتتاح حساب دوبار وام بگیرید
در طرح ۲ در یک می توانید با مراجعه شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و به پشتوانه حساب خود ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت نمایید.
طرح همیاران مهر
مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت : در این طرح مشتریان می توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی در بانک، به صورت آنی تا ۹۰ درصد مبلغ افتتاحی خود را بدون ضامن وام قرض الحسنه دریافت نمایند.
طرح بزرگ همیاران مهربانک قـرض الحسنه مهـر ایـران در راستای توسعه وگسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و همسو با نیات خیرخواهانه هموطنان عزیز، اقدام به تأمین مالی جمعی، به منظور حمایت از نیازمندان تحت عنوان “طرح همیاران مهر” نموده است.
چولابی افزود: در این طرح، متقاضیان مبلغ مورد نظر خـود را در قـالب عقــد صــلح و به صــورت بلاعــوض در حســابی تعریـف شده، نـزد بانــک قرض الحسنه مهر ایران واریز می‌کنند. بانک نیز متعهد می شود مبالغ اهدا شده از سوی خیرین را، به پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند جامعه در زمینه‌های اشتغال، تأمین معیشت جوانان، بانوان سرپرست خانوار، درمان، تحصیل و همچنین بازسازی و توسعه‌ی روستاها و مناطق محروم و … تخصیص دهد. کارمزد وام ها در طرح همیاران مهر بین صفر تا ۲ در صد می باشد.

طرح مهر زرین
در این طرح متقاضیان اشخاص حقیقی هستند که با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه «بانکداری اجتماعی- مهر زرین» می توانند با ایجاد حداقل میانگین به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، طی ۳ ماه از تسهیلات بانک به میزان ۴۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه بهره مند شوند.
همچنین در این طرح متقاضیان می توانند با ایجاد حداقل میانگین به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در مدت ۳ ماه، از تسهیلات بانک به میزان ۴۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه استفاده کنند.
مبلغ تسهیلات پرداختی به هر فرد در این طرح ۴۰ میلیون تومان با نرخ کارمزد ۴ درصد بوده که ۲۰ میلیون تومان از محل منابع بانک و ۲۰ میلیون تومان از محل سپرده قرض الحسنه ویژه بانکداری اجتماعی شعب تأمین خواهد شد.
مدت بازپرداخت تسهیلات طرح مهر زرین، ۲۴ و ۳۶ ماهه بوده و افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات در قالب ادغام با سایر طرح های بانک مجاز نیست؛ همچنین متقاضیان دریافت تسهیلات طرح یاد شده، در زمان دریافت وام نباید دارای پرونده تسهیلاتی فعال از محل منابع بانک باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =