عباس علیزاده مدیرکل اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی از اعتبارات تخصیص یافته به بانک های عامل خبر داد

0 86

عصرکاسپین،عباس علیزاده مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:از کل مبلغ اعتبارات ۳۰۸۰ میلیارد ریال اعتبار روستایی عشایری استان گیلان مبلغ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال تاکنون از طریق بانک‌های عامل به استان تخصیص پیدا کرده که از این تعداد و از این مبلغ تاکنون ۲۲۱۳ میلیارد ریال معادل ۷۲ درصد اعتبار ابلاغی و ۱۲۷ اعتبار تخصیصی توسط بانک های عامل پرداخت شده است از این پرداختی‌ها بانک توسعه و تعاون با ۷۱۱ میلیارد ریال طرح انعقاد شده معادل ۱۳۸ درصد مبلغ ابلاغی و ۲۷۸ درصد مبلغ تخصیصی و با پرداخت ۵۴۵ میلیارد ریال معادل ۱۰۶ میلیارد اعتبار ابلاغی و ۲۱۳ درصد تخصیصی بیشترین جذب را تاکنون کسب کرده است.

وی افزود:پست بانک با ۴۵۱ میلیارد ریال طرح انعقاد شده معادل ۸۸ درصد مبلغ ابلاغی ۱۲۳ درصد مبلغ تخصیصی و با پرداخت ۳۶۸ میلیارد ریال معادل ۷۲ درصد اعتبار ابلاغی و ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیصی رتبه دوم را دارد.

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بانک کشاورزی با هزار و ۶۰ میلیارد ریال طرح انعقاد شده معادل ۶۹ درصد مبلغ ابلاغی و ۱۳۸ درصد مبلغ تخصیص و پرداخت ۱۰۴۲ میلیارد و ۶۸ درصد مبلغ بلاغی ۱۳۵ درصد مبلغ تخصیصی رتبه سوم را دارا است.

عباس علیزاده عنوان کرد :صندوق کارآفرینی امید با ۲۷۲ میلیارد ریال طرح انعقاد شده معادل ۵۳ درصد مبلغ ابلاغی و ۷۹ درصد مبلغ تخصیصی با پرداخت ۲۵۸ میلیارد ریال معادل ۵۰ درصد اعتبار ابلاغی به ۷۴ درصد تخصیص ای کمترین درصد جذب را در بین بانکهای عامل دارد.

وی مطرح کرد: از کل مبلغ ۳ هزار و ۸۰ میلیارد ریال در استان،شهرستان لنگرود با ۲۵۱ طرح به مبلغ ۲۶۲ میلیارد ریال و اشتغال ۵۷۷ نفر معادل ۱۷۷ درصد از سهم تخصیصی تبه اول را دارد و شهرستان رشت کمترین درصد جذب نسبت به سهم خود در بین شهرستان ها را دارد.

عباس علیزاده خاطرنشان کرد:از کل تخصیصات پرداخت شده استلن گیلان با مبلغ۲۲۱۳میلیارد ریال اشتغال روستایی عشایری مبلغ ۱۲۷۹میلیارد ریال توسط جهاد کشاورزی پرداخت شده که تاکنون بیشترین جذب را با ۵۸ درصد در بین دستگاه های اجرایی داشته است و سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با پرداخت ۴۵۴ میلیارد ریال با ۲۱ درصد رتبه دوم جذب در استان را دارد.و سازمان صنعت معدن تجارت با پرداخت ۳۶۰ میلیارد ریال با ۱۶ درصد رتبه سوم جذب تسهیلات را دارد.
وی ادامه داد:سازمان منطقه آزاد انزلی و تجاری صنعتی با پرداخت ۶۵ میلیارد ریال رتبه چهارم جذب تسهیلات را دارد و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با پرداخت مبلغ۳۰ میلیارد ریال رتبه پنجم جذب تسهیلات و در اخر سازمان ورزش و جوانان با پرداخت ۲۲ میلیارد ریال رتیه ششم را از آن خود کرده است./گیلنامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − سیزده =