در دیدار استاندار گیلان با معاون رییس جمهور و وزیر نفت؛ اجرای پروژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی در گیلان بررسی شد

0 124

دکتر سالاری به منظور بررسی و امکان سنجی برای اجرای پروژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی در گیلان با معاون رئییس جمهور و وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش عصرکاسپین؛عصر دیروزجلسه بررسی موضوع راه اندازی صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی در گیلان با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت،دکتر مصطفی سالاری و چندتن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

زنگنه برای سرمایه گذاری در این پروژه از سوی وزارت نفت اعلام آمادگی کرد.

همچنین ابعاد توسعه محور این پروژه و تحول در نظام اقتصادی کشور از سوی استاندار گیلان مطرح گردید .

به استناد نتایج مطالعات اولیه برای پروژه مذکور اعلام شد که اجرای پروژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی در گیلان طی مدت ۳الی۴سال به بهره برداری می رسد و حداقل۲هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و رقم بالایی اشتغال غیرمستقیم را محقق می کند.

دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی مهم ترین برنامه دولت است، برای انجام همکاری لازم جهت اجرای پروژه اعلام آمادگی کرد.

لزوم فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری و رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه از تاکیدات دکتر سالاری بود و از سوی ایشان وعده داده شد که جهت رفع موانع سرمایه گذاری در این بخش به صورت ویژه مسایل مورد پیگیری قرار گیرد.

در پایان این جلسه پس از بررسی ابعاد مختلف اجرای پروژه مذکور،مقرر شد تا موضوع در جلسات کارشناسی دیگری بررسی و امکان سنجی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 5 =