صدور۶۲ مجوز تاسیس واحد صنعتی جدید در شفت

0 96

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در نشست کارگروه رفع موانع و رونق تولید از صدور۶۲ مجوز تاسیس واحد صنعتی جدید در شفت خبر داد.

به گزارش عصرکاسپین،فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان در نشست کارگروه رفع موانع و رونق تولید در شهرستان شفت گفت: با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شهرستان ۶۲ مجوز تاسیس واحد صنعتی جدید در شفت صادر شده است.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان شفت ۱۲۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۱۷میلیارد تومان و با اشتغال هزارو ۸۶۲ نفر در حال فعالیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان گفت: علاوه بر آن در حال حاضر ۶۲ جواز تاسیس برای احداث واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۳ میلیارد تومان در این شهرستان صادر شده است که پیش بینی می‌شود با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال هزارو ۵۱۴ نفر دیگر نیز فراهم خواهد شد.

فرهاد دلق پوش افزود: سهم شهرستان شفت از محل تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ بیش از ۴۲ میلیارد تومان است.

وی گفت: از نظر جایگاه پرداختی جذب تسهیلات و پرداختی‌ها در رتبه یازدهم کشور قرار داریم که بخشی از آن انتقالی سال ۹۶ بوده که این آمارنسبت به سال گذشته جایگاه مطلوب و مدنظر ما نمی‌باشد و باید بیش از پیش کمک کنیم تا در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

درادامه نشست کارگروه رفع موانع و رونق تولید که با حضور محمد احمدی، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین مهدی افتخاری نماینده مردم شهرستان‌های فومن وشفت، مدیران واحد‌های صنعتی و مدیران بانک‌ها در فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد، مدیران ۱۳ واحد صنعتی و تولیدی به بیان مشکلات خود پرداختند و با حضور روسای سازمان‌ها و مدیران کل بانک‌ها و ادارات مرتبط، مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =