قتل فجیع در آریاشهر تهران

0 84

وقتی چهارسال پیش وقتی به امید پیدا کردن کار و درآمد بیشتر قید زندگی کردن در روستایشان را زد و راهی تهران شد هیچ وقت فکرش را نمی‌کرد پایش به ماجرای سرقت باز شود و دستش به خون یک انسان بیگناه آغشته شود.

عصرکاسپین_چهارسال پیش بود که کارآگاهان دایره جنایی در جریان قتل پیرمردی در آپارتمانی در محدوده آریاشهر قرار گرفتند. آپارتمانی که جسد پیرمرد در آن کشف شده بود دریک مجتمع مسکونی که خالی از سکنه بود قرار داشت.

بررسی‌های اولیه کارشناسان پزشکی قانونی حاضر درمحل حادثه حاکی از آن بود که پیرمرد با ضربات متعدد چاقو به ناحیه گردنش جان باخته است و عاملان این جنایت پس از به قتل رساندن پیرمرد گاوصندوق او را بازکرده دلارهایش را به سرق بردند.

با انتقال جسد پیرمرد به پزشکی قانونی، کارآگاهان با دستور بازپرس وی‍ژه قتل مأموریت پیدا کردند تا هرچه سریعتر پرده از راز این جنایت بردارند. به همین خاطر تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شد تا اینکه سرانجام با گذشت چهارسال از ماجرا کارآگاهان پلیس آگاهی وقتی تکه‌های پازل‌های به دست آمده را کنار همدیگر چیدند به دو زن جوان رسیدند. دو زن جوانی که مدتی قبل به عنوان خدمتکار به خانه او رفت و آمد داشتند و پس از ماجرای قتل دیگر خبری از آن‌ها نبود.

تحقیقات در همین زمینه ادامه پیدا کرد تا اینکه با دستگیری دو زن جوان راز قتل پیرمرد برملا شد و آن‌ها اعتراف کردند همراه با سه مرد دیگر نقشه سرقت و قتل پیرمرد را طراحی کرده بودند. سرانجام با اعترافات دو زن جوان و اطلاعاتی که آن‌ها در اختیار کارآگاهان قرار دادند سه مرد جوان که هم دست آن‌ها بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

در جریان اعترافات سه هم دست زن جوان بود که مشخص شد عامل اصلی این جنایت حسین بود. یکی از سه مرد جوانی که چند روز قبل از اینکه دست به جنایت بزند به امید پیدا کردن کار روستایشان را به سمت تهران ترک کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − پنج =