اعتراض بهراد ذاکری به نصب بنر برای اخذ مجوز موسیقی خیابانی

0 100

عصرکاسپین ، در هفتاد و سومین جلسه شورا، بهراد ذاکری نسبت به نصب بنر برای اخذ مجوز اجرای موسیقی خیابانی در پیاده راه فرهنگی اعتراض نمود.

بهراد ذاکری در نطق پیش از دستور جلسه اظهار داشت: اگر در جایی مشکلی هست، راهکار آن حذف نیست. تجربه ثابت کرده برخورد حذفی جواب نمی دهد. میشود معضلات را اصلاح کرد و در کنارش هماهنگی بین دیگر ادارات و شورا و شهرداری ایجاد نمود.

عضو شورا افزود: نصب بنر بدون آرم در پیاده راه در مورد اخذ مجوز اجرای موسیقی خیابانی، توجیه ندارد و اینکه مشخص نشده کدام نهاد باید مجوز صادر کند. ضمن اینکه اداره ارشاد نیز در استعلام از گردن خود خارج کرده است.

ذاکری تاکید کرد: اگر مجوز بگیرد، دیگر موسیقی خیابانی نیست. اکنون کنسرت هایی که با مجوز اجرا می شود، نوع نگاه مخاطب را هم به سطح پایین تنزل داده و بعضا سوپر استارهایی تولید می شود برای کسب درآمد.

ذاکری تصریح کرد: باید از فعالان موسیقی خیابانی و تئاتر خیابانی حمایت کنیم. خواهش می کنم کمک کنند، فرصت نشاط را از مردم در این فشارهای اقتصادی نگیرند.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: احتیاج داریم معاونتی در شورای شهر رشت برای پیگیری مصوبات و طرح های شورای شهر ایجاد گردد.

بارها تذکراتی برای گروه موسیقی شهرداری، زمین های نسقی و رعایت استحکام بنا در این ساخت و سازها و … از سوی اعضای شورا داده شده ولی هیچ کس پیگیر نیست. خود نظام مهندسی عکس هایی از ساخت و سازهای ناایمن را منتشر کرده است و شهرداری هم در برخی موارد اعلام کرده نمی تواند ورود نماید.

ذاکری خواستار بررسی وضعیت خودروهای شهرداری و عملکرد راننده ها شد و افزود: خودروهای شهرداری بدون نظارت رها شده و معلوم نمی شود سبب آسیب رسیده به خودرو به چه دلیل بوده و هزینه مرمت چقدر بوده است.

اگر نمی توانیم سازمان موتوری را احیا کنیم، یک کمیته برای رسیدگی به این موضوع تشکیل دهیم.

وی در تایید طرح رسولی، ابراز کرد: بنده می خواستم طرح جدا بیاورم و تابلوهایی که به گویش محلی نامگذاری شده اند، مشمول تخفیف های عوارضی و تبلیغاتی گردند و سیاست های ما قهری نباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − چهارده =