تقدیر ریاست سازمان غذا و دارو کشور از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان

0 96

ریاست سازمان غذا و دارو کشور از عملکرد معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تقدیر کرد.

به گزارش عصرکاسپین؛ طی مراسمی که در سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت برگزار شد، دکتر پیرصالحی- معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ضمن تبریک کسب رتبه نخست برنامه پایش عملیاتی وزارت بهداشت (در شش ماه اول سال ۹۷) توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از زحمات و تلاش دکتر زهرا حصاری- معاون درمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدا لوح، تقدیر کرد.

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رتبه نخست برنامه پایش عملیاتی وزارت بهداشت (در شش ماه اول سال ۹۷) را در بین معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی سطح دو کشور، ازآن خود کرد.

پی نوشت: استقرار طرح سیستم یکپارچه مدیریت انبار دارو و تجهیزات در مراکز درمانی استان، یکی از دستاوردهای حایز اهمیت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که توانست حدود ۷ میلیارد تومان در سال ۹۶ در هزینه های درمانی بیماران، صرفه جویی کند. این مهم یکی از این تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده در حوزه سلامت گیلان می باشد که در شرایط بحران اقتصادی می تواند کمک کننده باشد. بهبود نظارت، کاهش زمان انتظار خدمات، کاهش میزان هزینه ها و ارایه خدمات در بستر الکترونیک از مزایای استقرار سامانه مدیریت متمرکز خرید دارو و تجهیزات در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که امروز به عنوان یک الگوی کشوری در سطح وزارت بهداشت مورد توجه می باشد. بی تردید، تحقق این مهم در بستر اهدف و برنامه های استراتژیک امکان پذیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − سه =