توزیع اینترنتی گوشت های وارداتی از ۲۵ بهمن

0 104

وزارت جهادکشاورزی، سامانه ای شدن صفر تا صد واردات و توزیع گوشت را کلید زده و طبق اظهارات مدیر کل تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی قرار است از ۲۵ بهمن ماه رسماً آغاز به کار کند.

به گزارش عصرکاسپین ،پس از توزیع نامناسب گوشت های تنظیم بازار بود که مسئولان وزارت جهاد از توزیع گوشت یارانه ای در تهران توسط برخی فروشگاه های اینترنتی خبر دادند. در این راستا، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران جزئیات بیشتری از این اقدام را تشریح کرد. سالمی افزود: مردم برای خرید گوشت از طریق این سایت ها وارد سامانه می شوند و کدپستی و کد ملی خود را وارد و اقدام به خرید می کنند که البته پرداخت بهای کالا هم می تواند به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری و در زمان تحویل کالا باشد.

بر اساس این گزارش، کسانی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند، در ماه فقط یک بار اجازه ورود به این سامانه با همان کد ملی و کدپستی را دارند و قیمت گوشت منجمد گوساله با قیمت ۲۹ هزار تومان و گوشت گوسفندی با توجه به قطعات و کشور واردکننده از ۳۶ تا ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شوند و بسته‌های تحویلی ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم است. اقدام اخیر شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در حالی است که گویا مسئولان وزارت جهاد در سطحی بالاتر و برای واردات و توزیع کل گوشت قرمز وارداتی، سامانه ای شدن این عملیات را کلید زده اند. در این زمینه، مسعود بصیری مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی در گفت وگو با مهر، خبر داد که سامانه جامع گوشت قرمز وارداتی در کارگروه تنظیم بازار معرفی و قرار شده است از صفر تا صد توزیع گوشت قرمز وارداتی از طریق این سامانه انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 11 =