جعفرزاده ایمن آبادی: ایران باید لهستان را از لیست شرکای اقتصادی خود خارج کند / طرح مجلس برای قطع روابط تجاری با کشورهای حامی اعمال تحریم علیه ایران

0 93

عصرکاسپین ؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  ضمن اشاره به برگزاری نشست ورشو گفت: نشست ورشو سند دخالت امریکا در امور ایران است، در اثبات نیت دخالت واشنگتن در امور داخلی ایران همین بس که “رودی جولیانی” شهردار سابق نیویورک و وکیل دونالد ترامپ – که در زمان حادثه ۱۱ سپتامبر شهردار نیویورک بود- در حاشیه نشست ورشو در همایشی که توسط سازمان منافقین برگزار شد سخنرانی می کند و برای ایران رهبری تعیین می کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تاکید کرد:زمانی که شهردار نادان و اسبق نیویورک  در حاشیه این نشست سخنرانی می کند عنوان می‌کند که و مریم رجوی آن زن قاتل و بی رحم منافقین را به عنوان رهبر ایران معرفی می‌کند هر چشم بینایی می تواند هویت این اجلاس را درک کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه کنفرانس خائنانه ورشو با عنوان جعلی “ارتقاء آینده صلح امنیت در خاورمیانه” و محوریت منافقین و سلطنت طلب ها تشکیل شد ، خاطر نشان کرد:به کسانی که در کنفرانس ورشو  شرکت کردند توصیه می کنم اسیر نقشه های تروریستی صهیونیست‌ها  نشوند

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه لهستان اعلام می‌کند که ما اینجا تروریسم نداریم ولی به اصطلاح گل سرسبد تروریست‌های دنیا یعنینتانیاهو را در آنجا حضور دارد ، عامل تروریست در دنیا اعم از تروریسم دولتی ، مردمی یا تروریسم حکومتی خود نتانیاهو است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد:نتانیاهو عامل تروریسم است و لهستان باید پاسخگوی رفتار خود در برگزاری این نشست باشد.

دولت ایران موضع قاطع تری نسبت به برگزاری نشست ورشو داشته باشد

جعفرزاده ایمن آبادی خواستار موضع گیری قاطع تری از جانب دولت و وزارت امور خارجه ایران نسبت به برگزاری نشست ورشو شد و گفت :دولت لهستان باید از لیست شرکای اقتصادی ما خارج بشود تا دیگر این کشور و هر کشور دیگری جرأت نکند بر علیه کشور ما نشستی اینگونه برگزار کند.

وی تاکید کرد: ما نمایندگان مجلس نیز در پارلمان ایران طرحی را تدوین و پیگیری خواهیم کرد تا روابط تجاری با کشورهایی که در جهت اعمال تحریم  علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام می‌کنند، متوقف شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که ایران کشور بزرگی است و هیچ کشوری حق ندارد علیه کشور ما توطئه کند، خاطر نشان کرد: همیشه شهدا به این انقلاب کمک کرده اند و خون شهید نجات دهنده جمهوری اسلامی در بحران های سخت انقلاب بوده است .

وی ادامه داد:من فکر می کنم که خون شهدای حادثه اخیر که  تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند به دنیا ثابت شد که خود ایران هزینه برای تروریست پرداخت کرده است .

لزوم برخورد جدی با پاکستان توسط وزارت امورخارجه در پس حادثه تروریستی خاش

 جعفرزاده با اشاره به هم زمانی برگزاری نشست ورشو و حادثه تروریستی در خاش گفت :این دسیسه دشمنانی بود که در کنفرانس ورشو حضور داشتند و خود ایران قربانی این حجم تروریسم است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر لزوم برخورد جدی با پاکستان توسط وزارت امورخارجه در پس حادثه تروریستی خاش خاطر نشان کرد:از دولت پاکستان هم انتظار خیلی بیشتری داشتیم چرا که ایران اجازه نمی دهد تندرو ها و تروریست های پاکستانی در خاک ایران علیه پاکستان اقدامی انجام دهند بنابراین از دولت پاکستان می خواهیم کرد تا با این افراد به شدت برخورد کند ./خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 2 =