شهردار انزلی : تا پایان امسال پنج اتوبوس شهری بازسازی می شود

0 224

عصرکاسپین ؛ شهردار بندرانزلی گفت: تا پایان امسال پنج اتوبوس با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان بازسازی و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بازگردانده می شوند.

حسن پورقربان روز یکشنبه در حاشیه بازدید فرماندار انزلی از روند بازسازی اتوبوس های حمل و نقل شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به لزوم بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفاه حال شهروندان بندرانزلی بازسازی اتوبوس های فرسوده شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به انتخاب پیمانکار ماهر و دارای سابقه کاری قابل قبول در بازسازی اتوبوس های شهری ، مرحله اول بازسازی از ۱۰ روز پیش آغاز و مقرر شد که پنج دستگاه اتوبوس پس از بازسازی کامل تا پایان امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بازگشت داده شوند.
پور قربان همچنین یادآور شد: برای بازسازی این پنج دستگاه اتوبوس مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده و علاوه بر بازسازی کامل فنی و موتوری و همچنین بدنه اتوبوس ها ، به سیستم های گرمایشی و سرمایشی نیز مجهز شده و برای رفاه حال معلولان ، بالابری نیز برای سوار شدن این عزیزان تعبیه می شود.
شهردار بندرانزلی با اشاره به خدمات رسانی ۲۰ دستگاه اتوبوس در شهر بندرانزلی به شهروندان گفت: با توجه به مصوبات کمیسیون زیباسازی شهرداری، مقرر شد که اتوبوسهای بازسازی شده به صورت یک شکل رنگ آمیزی شوند.
وی در ادامه با اشاره بالا بودن حجم ترافیک شهری در بندرانزلی خاطرنشان کرد: در تلاشیم با تامین اعتبار ۳ میلیارد تومان از طریق سازمان شهرداری و دهیاری های کشور دو دستگاه مینی بوس ویژه (میدل باس) برای رفاه حال شهروندان بندرانزلی خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شود.

***نهضت احداث بوستان های محله ای در بندرانزلی 
شهردار بندرانزلی همچنین پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک آفتاب در محله قاریور با اشاره به اجرای نهضت بوستان سازی با محوریت بوستان های محله در شهر بندرانزلی اظهار کرد:این پارک در مساحت ۲ هزار و ۲۰۰متر مربع از محل تفکیک یکی از مالکان تامین شده و با هماهنگی با شورای اسلامی شهر و با هدف نهضت احداث پارک در شهر ساحلی بندرانزلی ساخته شده است.
پورقربان با اشاره به ایجاد بوستان آفتاب بعنوان ششمین بوستان از مدت زمان حضورش در بندرانزلی افزود: پارک آفتاب با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان برای هزینه های اجرایی شامل خاک ریزی، پالت کاری، جدول گذاری، اجرای فضای سبز ، نورپردازی و مبلمان و استفاده از لوازم بازی برای کودکان از جنس پلی اپیلن به مرحله بهره برداری رسیده و از نظر کمی و کیفی بهترین موارد در ساخت این پارک لحاظ شده است.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و شهرداری این شهر ساحلی بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد./ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + هشت =