هشتاد و هفتمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

0 104

هشتاد و هفتمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

به گزارش عصرکاسپین؛ دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در هشتاد و هفتمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر اهمیت تحلیل درست داده های آماری، گفت: برای تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیریتی، لازم است داده های آماری به درستی مورد تحلیل و تجزیه مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی داشبورد مدیریت در حوزه سلامت، اذعان کرد: برای مدیریت منابع و استقرار صحیح فرایندها، استفاده مدیران از دانش روز حوزه تحت مدیریت خود برای اتخاذ تصمیم های درست، حایز اهمیت است.

رییس دانشگاه، با اشاره به راه اندازی کارگروه آمار (گیل اوخان) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تقویت این کارگروه از سوی حوزه های مختلف دانشگاه را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: تیم ساماندهی اموال و املاک دانشگاه با تلاش های مستمر طی دو سال اخیر توانسته است بسیاری از املاک و اسناد دانشگاه را که در سنوات گذشته مغفول مانده بود، شناسایی کند که این مهم جای تقدیر دارد.

دکتر یوسف زاده با اشاره به بهبود شاخص بهره روی دانشگاه طی سال ۹۵ و ۹۶ ، خاطرنشان کرد: علی رغم کاهش درآمد ۵ درصدی سال ۹۶ ، میزان هزینه های دانشگاه ۳ درصد کاهش داشته است و این نشانگر ایجاد نظم مالی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وی بر نظارت مستمر مدیران بر روند تحقق شاخص ها، پایش و انجام اقدامات بهبود در زمان مناسب برای ارتقای وضعیت موجود تاکید کرد و افزود: مدیران ضمن مدیریت صحیح منابع باید برای افزایش رضایتمندی ذی نفعان، بهبود فرایندها را مدنظر قرار دهند.

در ادامه نتایج استقرار برنامه های عملیاتی حوزه های مختلف دانشگاه از سوی دبیرخانه هیات امنا تشریح شد. ارایه گزارشی از سنجه های مدیریت امور مالی در دانشگاه، عدم پرداخت مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی از سوی تامین اجتماعی، تقویت داشبوردهای مدیریتی، استفاده از دانش روز در حوزه مالی، تشریح نسبت های مالی دانشگاه از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =