بلادی چولابی: بانک قرض الحسنه مهر گیلان طی دو سال اخیر، بالاترین رشد منابع را در سطح بانکی داشته

0 152

عصرکاسپین/ بلادی چولابی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر گیلان در مراسم افتتاح شعبه رودسر بانک قرض الحسنه مهر ایران:
بانک قرض الحسنه مهر گیلان طی دو سال اخیر بدلیل استقبال گسترده مردم شریف استان، بالاترین رشد منابع را در سطح بانکی داشته است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توسعه و گسترش فرهنگ قرض الحسنه و همسو با نیات خیر خواهانه هموطنان برای حمایت از نیازمندان فعالیت خود را در کشور آغاز کرد.
بلادی چولابی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر گیلان در مراسم افتتاح این بانک در شهرستان رودسر با یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تبریک فرا رسیدن سال نو به هموطنان گفت: این شعبه قبلا در رحیم آباد رودسر فعالیت داشت اما بدلیل خواسته مردم و مسئولین با انتقال آن به رودسر
موافقت شد.
مدیر شعب مهر گیلان افزود: این بانک خدمات گسترده ای در کشور ارائه کرده است که رویکرد اصلی آن کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه در حوزه سلامت و تامین معیشت و کمک به نهادهای مردمی( کمیته امداد و بهزیستی) میباشد.
بلادی چولابی با اشاره به آمارها و ارقام گفت: در سال گذشته بیش از ۸۰ در صد رشد منابع داشتیم و امسال علی رغم همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی رشد داشته است. و بر طبق آمارها این این بانک رتبه چهارم را در بین ۳۴ بانک در کشور بدست آورده است.
مدیر شعب مهر گیلان در ادامه اظهار داشت: در گیلان از ابتدای افتتاح تا بهمن امسال بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مشتری جذب این بانک شدند و بالغ بر چهار میلیون و سیصد هزارنفر از تسهیلات ارزان قیمت آن استفاده کردند.
چولابی بیان داشت: همچنین از ابتدای امسال تا بهمن سالجاری ۲۴هزار نفر از طرحها و تسهیلات این بانک استفاده کردندکه بیش از سه هزار نفر از طرف سازمانهای مردم نهاد ( کمیته امداد و بهزیستی) معرفی شدند.
مدیر شعب مهر گیلان از امکانات و خدمات گسترده الکترونیکی این بانک نام برد و گفت: مردم بدون مراجعه به شعب با استفاده از خدمات الکترونیکی و بدون هیچگونه مشکلات تردد و صرف هزینه تمامی نیازهای خود را بر طرف کنند.
بلادی چولابی با بیان موفقیتهای بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سالهای گذشته اظهار داشت: این بانک با ارائه خدمات گسترده و تسهیلات فراوان در قالب طرحهای مختلف مرجع و پناهگاه مردم است و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقا و موفقیت آن باشیم.
لازم بذکر است در مراسم افتتاح شعبه شهرستان رودسر جمعی ازمشتریان و اقشار مختلف مردم بهمراه پرسنل این بانک شرکت داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + سه =