فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان: مراسم چهارشنبه آخر سال به صورت محله محور و با حضور خانواده‌ها برگزار شود

0 126

عصرکاسپین ،فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان : عده ای سودجو از فرصت، استفاده و با فروش مواد محترقه به کودکان و نوجوان خطرات زیادی را برای این افراد و جامعه‌ایجاد می کنند که لازم است خانواده ها در این ایام هوشیار باشند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین افرادی که در چهارشنبه آخر سال آسیب می بینند کودکان هستند گفت: اگر خانواده ها مراسم سنتی آخر سال را در محله ها، روستا و به شکل معمول انجام دهند می توانند از بسیاری آسیب ها جلوگیری کنند

سردار محمدرضا اسحاقی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان و مسافران مهمترین هدف پلیس در طرح نوروزی است، اظهار کرد: نیروی انتظامی گیلان برای تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز ۹۸ نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.
وی افزود: متأسفانه هرساله شاهد اتفاقات ناگواری در چهارشنبه آخر سال هستیم و قطعاً باکسانی که ‌بخواهند نظم جامعه را برهم ریزند برخورد می‌شود تا مردم در آرامش باشند.

سردار اسحافی گفت: افزایش اطلاع رسانی سبب کاهش وقوع حوادث جبران ناپذیر با استفاده از مواد محترقه خطر زا شده و توصیه شده مراسم چهارشنبه آخر سال به صورت محله محور و با حضور خانواده‌ها برگزار شود.
فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: طی سه ماهه گذشته بیش از ۶۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در استان کشف و ضبط و ۸۹ نفر هم در این رابطه دستگیر شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهارده =