رییس شورا در اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان؛ هنر ابزاری کاربردی برای اشاعه ارزش ها

0 97

عصرکاسپین ؛ سه شنبه ۷ اسفند مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان با حضور رییس شورای شهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – علوی در این مراسم با اشاره به این مطلب که انسان برای داشتن یک زندگی پویا نیاز به یک دلیل مشخص دارد، اظهار داشت: برخی موضوعات از سوی خدای متعال در فطرت بشر به صورت یکسان ودیعه گذاشته شده است که پرداختن به این موارد بزرگترین عاملی است که می تواند انسان را در مسیر صحیح قرار دهد.

رییس شورا ادامه داد: با بررسی شیوه زندگی شهید آوینی می توان به این نتیجه رسید فلسفه خلقت آدمی در زندگی برخی از افراد صالح تبلور یافته و ما می توانیم با مطالعه و تحقیق و گام برداشتن در این مسیر به تعالی برسیم. لیکن برای جذب جامعه به این راه هنر یکی از ابزار کلیدی محسوب می گردد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت ابراز داشت: اقسام مختلف هنر میتوانند با خلاقیت فضایی جذاب جهت جذب مخاطب ایجاد کنند که این قابلیت تنها منحصر به هنر میباشد که جشنواره ققنوس به مفهوم کامل به این هدف پرداخته و میتواند الگویی مناسب از بکارگیری هنر جهت اشاعه ارزش ها محسوب گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + شش =