انتخابات اتاق بازرگانی گیلان برگزار شد

0 114

عصرکاسپین ؛ به گزارش واحد روابط عمومی سازمان صمت گیلان ؛ فرهاد دلق پوش به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی گیلان این انتخابات را در رشت برگزار و روند فعالیت انتخاباتی اتاق بازرگانی گیلان را مورد بررسی قرار داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عنوان کرد: یکی از پارامترهای ثبت نام در انتخابات مذکور دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه عضویت معتبر اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی بوده و این انتخابات هر چهار سال یکبار در اتاق بازرگانی جهت استفاده از تجارب و توانمندی های اعضای اتاق بازرگانی در کل کشور برگزار می گردد.
وی گفت: اتاق بازرگانی یکی بزرگ ترین تشکل های اقتصادی بخش خصوصی است و هدف از تشکیل آن هم کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه اقتصاد کشور، تبادل افکار و بیان آراء و عقاید مدیران صنعتی، معدنی، کشاورزی و‌ بازرگانی است.
دلق پوش تصریح کرد: این تشکل مهم بخش خصوصی با توجه به وظایف متنوعی و مهمی که در بعد داخلی و خارجی برای آن تعریف شده، از اهمیت و جایگاه ویژه ای در ساختار و تصمیم سازی های اقتصادی کشور برخوردار است و به همین دلیل هم ورود به آن با رای فعالان بخش خصوصی ، بسیار مهم است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان گفت: در اجرای مواد ۱۲ و ۱۳ و تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی کشور نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی روز شنبه ۱۱ اسفند ماه سال جاری در محل اتاق‌های بازرگانی برگزار شد و در این دوره در استان گیلان ۸۵۰نفر دارای کارت عضویت اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان هستند که ۶۷۶ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند و ۲۹نفر نیز بعنوان کاندیدای شرکت در انتخابات بوده که از بین آنها ۱۵نفر برای یک دوره چهارساله بعنوان اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی گیلان انتخاب خواهند شد.
دکتردلق پوش اعلام کرد: این انتخابات در فضایی آرام، پرنشاط و منظم در حال برگزاری است که با استقبال بالایی روبرو شد و تا ساعت ۱۸ غروب ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 11 =