بازدید مدیرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان گیلان از کارخانه پارس خزر

0 129

عصرکاسپین،عباس علیزاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از کارخانه پارس خزر بازدید نمود.

در این بازدید چهار ساعته که در راستای پیگیری های مستمر چند ماه اخیر مدیرکل مبنی بر شناسایی مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی استان صورت گرفت؛ اسماعیل زاده مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ، شعبانی رییس اداره نظارت بر تعاونی ها ، علی ابراهیمیان رییس اداره روابط کار اداره کل ، لقمانی و پور جعفری مدیر و معاون مدیریت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و ابراری بازرس کار این شهرستان وی را همراهی کردند.

در ابتدا همتی مدیر عامل کارخانه پارس خزر ضمن معرفی کلی کارخانه و محصولات ، گفت : مفتخریم که امروز پس از چند دهه تلاش توانسته ایم در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی محصولاتی باکفیت که توانایی رقابت با برندهای خارجی را نیز دارند به بازار عرضه نماییم. وی با اشاره به این موضوع که از سال ۱۳۷۳ تا کنون که این کارخانه به بخش خصوصی واگذار شده است موارد اخراج یا تعدیل نیرویی وجود نداشته مگر در صورت بروز مشکلات اخلاقی،همتی با بیان این موضوع خواستار کمک جمعی دستگاهای اجرایی استان گیلان مبنی بر افزایش خطوط تولید و شیفت کاری کارخانه شد که نهایتا منجر به افزایش بهره وری و جذب نیروی انسانی بیشتر می شود.

در ادامه عباس علیزاده ضمن معرفی هیات همراه در این بازدید گفت :

بی شک خط نبرد امروزیه جهاد در کشور خط تولید است ؛ در این راستا من به نوبه خود وظیفه می دانم برای حفظ اشتغال موجود استان گیلان و ایجاد مشاغل جدید شنونده مشکلات و موانع پیش روی بخش های تولیدی باشم و با تمام تلاش و همت برای رفع مشکلات موجود گام بردارم.

علیزاده با اشاره به محصولات با کیفیت پارس خزر که در دنیا نیز حرف برای گفتن دارد از زحمات مدیران و مجموعه کارگران این کارخانه تقدیر وتشکر به عمل آورد.

علیزاده خاطرنشان کرد آرزوی همه ما رسیدن به روزی است که همه هموطنان عزیزمان از کالا های ایرانی استفاده نمایند، به همین منظور من و همه همکارانم شانه به شانه در کنار شما تلاشگران عرصه تولید خواهیم ایستاد تا بتوانیم با کمک یکدیگر ضمن عبور از این شرایط سخت اقتصادی و دستیابی به شکوفایی اقتصادی؛ تولیدات و محصولات ایرانی را نیز در خاورمیانه و جهان تثبیت نماییم.

لازم به ذکراست، علیزاده و هیات همراه از بخشهای مختلف کارخانه و همچنین تعاونی مصرف کارکنان نیز بازدید بعمل آوردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − پانزده =