جذب نیروی متخصص توسط مرکزآموزش بازرگانی گیلان

0 98

عصرکاسپین ؛به گزارش روابط عمومی مرکزآموزش بازرگانی استان گیلان، این مجموعه در راستای توسعه و گسترش فعالیتهای خود، از جذب نیروهای متخصص در رشته های مختلف تحصیلی خبر داد و عنوان کرد: دانشگاه ها در ارائه مباحث نظری اقدامات شایانی کرده اند ولی آنچه خارج از این مباحث در بکارگیری آن در جامعه مورد نیاز است باید توسط سایر نهادها آموخته و تکمیل شود .
رئیس مرکزآموزش بازرگانی استان گیلان با بیان ظرفیتهای خالی آموزشهای کاربردی و عملی در استان، اظهار داشت: این مرکز بعنوان تنها مرکزآموزشهای تخصصی کسب و کار و بازرگانی در استان که وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد در جهت نیل به اهداف کلان خود به نیروی انسانی ماهر در زمینه IT و کار در فضای مجازی نیاز دارد.
دکتر قلیچی با اشاره به اینکه ظرفیتهای دانش آموخته IT در گیلان بسیار مناسب است، تاکید کرد: ما برای استفاده از این پتانسیلهای بالقوه برنامه و خدمات تعریف کرده ایم و چنانچه افراد در رشته های مورد نظر، مشارکت لازم را داشته باشند قطعاً نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: فعلاً در حال حاضر، پذیرش افراد در IT در اولویت بوده ولی اشتغال فارغ التحصیلان رشته های دیگر نیز با گسترش نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی در سایر شهرستانهای گیلان در دستور کار آتی این مرکز قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 3 =