در نشست هیئت نمایندگان و منتخبین اتاق اصناف گیلان مطرح شد: تعادل بازار گیلان با تامین به اندازه کفایت اقلام اساسی

0 87

عصرکاسپین ؛ به گزارش واحد روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت، دکتر فرهاد دلق پوش در نشست با هیئت نمایندگان و منتخبین اتاق اصناف گیلان، ضمن تقدیر از عملکرد و همکاری نمایندگان و منتخبین اتاق اصناف با سازمان صمت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم اقدامات ویژه شب عید و اهمیت آرامش بازار برنامه هایی پیش بینی شده در شرایط حساس این مقطع زمانی ، امیدواریم بر اساس برنامه های تدوین شده، کالا ها و مایحتاج مردم به میزان لازم و به موقع تامین و سپس توزیع و نظارت شود.
رئیس سازمان صمت گیلان افزود: تعادل بازار با تامین به اندازه کفایت اقلام اساسی رخ می دهد و نهادهای تامین کننده باید به موقع کالاهای مورد نظر را به این سازمان تحویل دهند تا در سراسر استان براساس برنامه توزیع گردد و نظارت صحیح هم اتفاق بیفتد که در این راستا به تامین اعتبارات واحدهای بازرسی و نظارت اصناف به عنوان یک مسئله حیاتی حائز اهمیت است.
وی اظهار داشت: اصلاح قانون نظام صنفی و رفع محدودیت های آن، مطالبه همیشگی مجموعه اصناف بوده و جلوگیری از تصویب آیین نامه های محدود کننده اصناف میتواند راهگشای اصناف باشد.
دکتر دلق پوش عملکرد مجموعه اصناف را در ماههای گذشته و در راستای خدمت رسانی به مردم بسیار هوشمندانه توصیف کرد و اظهار داشت: البته شاه بیت این مسئله، بازار شب عید خواهد بود که به همت اصناف، اتحادیه ها، واحدهای صنفی و با همکاری دولتمردان صورت خواهد گرفت.
وی همچنین با اشاره بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کالای ایرانی، اظهار داشت: با ارتقاء و توسعه کیفی و تنوع بخشی در محصولات و کالاهای ایرانی استقبال می کنیم و همچنین با تبلیغات نیز باید معرف کالای گیلانی باشیم.
رئیس کمیسیون نظارت استان ورود جدی دامپزشکی و جهاد کشاورزی به مسئله تامین مرغ در این برهه زمانی را ضروری دانست و تصریح کرد: کشتارگاههای فاقد مجوز باید رصد و ساماندهی شوند و از کشتار و خروج مرغ از مبادی غیرقانونی جلوگیری گردد تا وضعیت عرضه و تقاضای مرغ گیلان سامان داده شود.
رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه ضمن تاکید بر پیش رو داشتن ایام نوروز و ورود هر چه بیشتر مسافران در استان اظهار داشت: سهمیه گندم و آرد در این ایام باید افزایش داده شود و به تبع آن نیز سهمیه هر شهرستان در اختیار آنها قرار گیرد تا بحمدالله در تعطیلات نورزی بهار ازبروز هرگونه مشکل در این خصوص جلوگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =