رونمایی از آهنگ (تی نام ره بیمیرم)دروصف امام هشتم

0 107

عصرکاسپین ؛ مراسم رونمایی از آهنگ (تی نام ره بیمیرم)دروصف امام هشتم شیعیان،امام رضا (ع) به خوانندگی خواننده خوش نام گیلانی (محسن رسولی) سه شنبه ۷ اسفند در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س)درسالن آتش نشانی میدان رازی رشت برگزارخواهدشد.
این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر با حضورعموم مردم برگزارخواهدشد.
محسن رسولی خواننده این آهنگ اظهارداشت که فعالیت خود در زمینه موسیقی و به طوراختصاصی آواز رااز سنین نوجوانی آغاز نموده است،وی آشنایی کامل بانوازندگی سازسنتوربه صورت آکادمیک رانیزدارد.ضمنا وی از
آلبوم گیلکی خود به نام(خواب رنگی) که تولید آن بیش از۱۸ماه به طول انجامید درتاریخ ۵آذرماه رونمایی کرد که این رونمایی با استقبال خوبی ازطرف هنرمندان موسیقی استان قرارگرفت.
این هنرمند آلبوم خودراترکیبی ازموسیقی مدرن باهمراهی سازهای ایرانی و کلام شیرین گیلکی میداند که این ویژگی از شاخصه های این آلبوم در جذب مخاطبین جوان وپرشورگیلانی میباشد ،که توانسته کمک شایانی به شنیده شدن این آلبوم حتی دراستانهای دیگرنیزبنماید.
محسن رسولی که سابقه اجرادرتیتراژهای سریالهای تلویزیونی رانیزدرکارنامه خود دارد اضافه کرد به اعتقاد بنده نسل جوان گیلانی میتواند به این آلبوم به عنوان یک الگوی شاخص نگاه کند زیرا این آلبوم در ترویج زبان گیلکی با همراهی موسیقی مدرن گام بسیارموثری برداشته است.
ضمنا این خواننده خوش ذوق کنسرت این آلبوم را نیز درشهررشت برگزار نمود که با استقبال بی نظیر مردم گیلان علی الخصوص نسل جوان قرارگرفت و همین امر باعث شد تا وی بدنبال اجرای دومین کنسرت خوددرفروردین ماه ۹۸باشدکه به گفته وی استمراراینگونه کنسرتها همراهی و همکاری و حمایت مسئولان را می طلبد.
وی درپایان افزود که اگر همراهی ها ادامه داشته باشد حتما آلبوم های دیگری هم تولیدخواهدکرد./رشتکده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 3 =