سرپرست شهرداری رشت خبر داد؛ اعطای جوایز تشویقی برای پرداخت نقدی عوارض در روزهای پایانی سال

0 98

عصرکاسپین ؛ سرپرست شهرداری رشت از اعطای جوایز تشویقی برای پرداخت نقدی عوارض و همچنین افزایش ساعات کاری برای سهولت بهره مندی رشتوندان از خدمات شهرداری در روزهای پایانی سال ۹۷ خبر داد.

علی بهارمست با اشاره به افزایش ساعات کاری مناطق پنجگانه رشت در روزهای پایانی سال برای بهره مندی رشتوندان از خدمات شهرداری خصوصاً ضوابط تشویقی گفت: کلیه مناطق شهرداری رشت تا پایان سال در روزهای عادی تا ساعت ۱۸ و در روزهای تعطیل تا ساعت ۱۲ مشغول فعالیت هستند.

وی جایزه تشویقی برای پرداخت نقدی عوارض را مطابق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر رشت در بخش ساخت و ساز ۳۰ درصد عنوان کرد و افزود: ۵۰% جایزه تشویقی به متقاضیانی تعلق می گیرد که نسبت به پرداخت نقدی مبلغ عوارض و پرداخت مبلغ جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ اقدام کنند.

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه داوطلبان پرداخت نقدی عوارض صنفی و حِرَف خاص، مشمول جایزه تشویقی ۱۰ درصد در عوارض سال جاری خود می باشند، افزود: پرداخت جریمه و عوارض متعلقه در بخش ساخت و ساز با حداکثر اقساط به مدت شش ماه مشمول جایزه تشویقی حذف کارمزد می باشد که اگر در این حالت با تقسیط مبلغ جریمه، عوارض متعلقه نقدا” پرداخت گردد، عوارض پرداختی مشمول ۲۵ درصد جایزه تشویقی خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =