نرخ فروش فوری محصولات ایران خودرو با مدل ۹۸

0 99

عصرکاسپین؛طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو با مدل ۹۸ آغاز شد.

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ ۱۸ اسفند اعلام شد. در این طرح خودروهای وانت آریسان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ و رانا LX حضور دارند.

ایران خودرو شرایط فروش فوری محصولات خود را برای تاریخ ۱۸ اسفند اعلام کرد. در گذشته نیز شاهد فروش فوری خودروهای این شرکت بودیم

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو برای فردا به شرح زیر است:.

نام خودرو
قیمت (ریال)
زمان تحویل
وانت آریسان ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ اسفند ۹۷
رانا LX ۶۶۹,۹۰۰,۰۰۰ ۳۰ روز کاری
پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ ۸۰۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰ روز کاری

قیمت های این طرح که از فردا ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود، بر اساس حاشیه بازار در نظر گرفته شده است (لیست قیمت حاشیه بازار محصولات ایران خودرو اسفند ۹۷).

ایران خودرو و سایپا سعی کرده اند با فروش فوری محصولات خود در روزهای اخیر، قیمت خودرو را در بازار کاهش دهند (کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد).

در طرح های در نظر گرفته شده توسط ایران خودرو، خودروی دنا و دنا پلاس غایب هستند. سایپا به تازگی پیش فروش محصولات خود را آغاز کرده است.

قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در ماه های اخیر افزایش چشمگیری را تجربه کرده اند. جلوگیری از واردات خودرو و همچنین افزایش قیمت ارز باعث شده قیمت خودروهای وارداتی افزایش داشته باشد.

در ماه های اخیر ایران خودرو و سایپا عدم وجود قطعات را دلیلی بر عدم تحویل خودرو اعلام کرده بودند؛ با این حال به نظر می رسد افزایش قیمت خودرو این مشکل را رفع کرده است!

آینده بازار خودرو را نمی توان پیش بینی کرد. انتظار می رود قیمت خودرو در بازار آزاد به ثبات نسبی برسد، البته در نهایت رانندگان مجبور به خرید خودرو با قیمت دو برابر در مقایسه با گذشته می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + هجده =