۳۵۰ هزار نفر به تحت پوششی‌های دستگاه‌های حمایتی افزوده می شود

0 89

عصرکاسپین،نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید باپیشنهادی که در جریان رسیدگی به دلایحه بودجه سال ۹۸ داده است در سال آینده ۳۵۰ هزار نفر تحت پوشش دستگاه های حمایتی قرار می گیرند.

هادی قوامی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ با اشاره به تصویب پیشنهادی در صحن علنی در راستای رفع فقر مطلق در لایحه بودجه سال آینده، گفت: در جلسه علنی امروز صبح در رابطه با جز ۲۰ تبصره ۱۴ بودجه سال ۹۸ در راستای رفع فقر مطلق پیشنهادی برای پذیرش افراد پشت نوبت دستگاه های حمایتی ارائه کردم که با موافقت صحن علنی روبه رو شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس توضیح داد: دولت در نظر داشت که ۷ هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه ها برای کاهش فقر مطلق خانوارهای هدف، از طریق افزایش پرداخت به خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از خط حمایتی کمیته امداد خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور است و بیمه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست در نظر بگیرد.
آرم کمیته امداد

نماینده مردم اسفراین در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به بررسی این جزء در کمیسیون تلفیق بودجه، اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ در زمان بررسی، ۲۰ درصدبرای منابع مربوط به رفع فقر مطلق افزودند و رقمی بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به جزء ۲۰ جدول تبصره ۱۴ افزوده و در واقع ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان منابع لحاظ شد.

وی ادامه داد: امروز در جلسه علنی پیشنهاد دادم که هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتباری که دولت برای رفع فقر مطلق در نظر داشته را در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی قرار دهیم تا افرادی که در نوبت تحت پوشش قرار دارند را جذب کنند.

سازمان بهزیستی

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با تاکید براینکه دستگاه های حمایتی سال آینده افراد دارای شرایط را تحت پوشش قرار می دهند، گفت: بر این اساس برای ۳۵۰ هزار نفر که در انتظار تحت پوشش قرار گرفتن هستند، امکانی فراهم شد تا سال آینده تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند./

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =