بهراد ذاکری : وزارت کشور دلایل قانونی عدم تایید منتخب شورا را ارائه دهد

0 102

عصرکاسپین ؛ در هشتاد و هفتمین جلسه شورا، بهراد ذاکری عدم تایید منتخب شورا برای تصدی پست شهرداری را قصور وزارت کشور دانست و اظهار داشت: کوتاهی وزارت کشور در حکم علیقلی زاده پذیرفتنی نیست.

عضو شورا در ابتدای نطق خود بیان داشت: متاسفانه شروع سال جدید بدلیل سیل آغاز خوبی نبود. نمی توان سال نو را تبریک گفت، آن هم در شرایطی که مردم مصیبت زده هستند.

وی افزود: فرهنگ ایثار این روزها توانسته مردم را سرپا نگه دارد و این حس نوع دوستی ستودنی است و برگرفته از آموزه های دینی است.

ذاکری ابراز داشت: صلاحیت سومین شهردار هم تایید نشده است. تقاضا دارم رسانه ها انتقال دهند. شورای شهر در انتخاب علیقلی زاده، پیش از رای گیری از سوی نهادهای نظارتی و وزارت کشور استمزاج کرده بود که آیا وی تایید می شود و پاسخ دریافت کرده بود. به همین دلیل شورا ایشان را انتخاب کرد و وزارت کشور عکس نظر اول، وی را تایید نکرد و این روش برخورد پذیرفتنی نیست.

عضو شورا با انتقاد از عملکرد دوگانه وزارت کشور تاکید کرد: وزارت کشور هر روز عملکرد ضعیف تری از خود نشان می دهد.

وی به برخورد ناشایست استاندار خوزستان با مردم سیل زده اشاره نمود و گفت: استاندار در خوزستان به نحوی خواستار تخلیه منازل شده که انگار ارث پدر خودش است. رئیس جمهور باید رسما عذرخواهی کند.

ذاکری ادامه داد: انتخاب اعضای شورا، انتخاب مردم می باشد و وزارت کشور باید به این انتخاب احترام می گذاشت.

بنده بر انتخاب خود مصر هستم و تا وقتی دلایل مکتوب عدم تایید را به شورا ارسال ننماید، بنده بر رای خود اصرار دارم. انتخاب ما درست بوده و تمامی مراحل استعلام را قبل از انتخاب انجام دادیم. هر گونه تبعات اجتماعی برعهده وزارت کشور است.

وی افزود: ما در برابر دلایل موجه و قانونی تمکین می کنیم ولی انتخاب مجدد بر مبنای گزارش شفاهی از نظر بنده قابل قبول نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − سه =