بازدید مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان از شهرستان رضوانشهر و بررسی وضعیت حوزه کارگری شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)

0 172

عصرکاسپین/عباس علیزاده مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان به منظور بازدید از شهرستان رضوانشهر و بررسی وضعیت حوزه کارگری شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) و همچنین بررسی آخرین وضعیت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان ، به اتفاق جمیل حق پرست مدیر کل تأمین اجتماعی استان در شهرستان رضوانشهر حضور یافتند.

علیزاده مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به اتفاق حق پرست مدیر کل تأمین اجتماعی استان در محل فرمانداری شهرستان رضوانشهر حضور یافتند. محمدمهدی مظفری فرماندار رضوانشهرضمن خیرمقدم به مدعوین ، حضور آنها درشهرستان متبوع را مایه دلگرمی جامعه هدف دانسته و افزود: با تعامل و ارتباط مستقیم مسئولین و مردم میتوان بسیاری از مشکلات را شناسایی و درزمان کمتر و مطلوب تری رفع نمود. در ادامه کارگران شرکت چوکا پیرامون آخرین وضعیت فعالیت شرکت و مشکلات موجود از جمله معوقات بیمه ای، بدهی شرکت به سازمان های خدمات رسان و پیمان کاران ، وضعیت پرداخت حقوق و مزایای کارگران و بازنشستگی با شرایط کارهای سخت و زیان آور واحد فوق به بحث و تبادل نظر پرداختند. در ادامه علیزاده با برشمردن اهمیت اشتغال و تولید ، هدف اصلی در بحث کارگری را حمایت از عرصه کار و تولید و کاهش دغدغه معیشتی قشر زحمتکش جامعه و رونق کسب و کار دانسته و خواستار عزم جمعی در حمایت از عرصه کار و تولید شده و از فرماندار جهت شکل گیری و ثبت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان با توجه به توافق نامه فی ما بین وزارت خانه های کشور و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی درخواست مساعدت نمود.

شایان ذکر است مدیران کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی استان با حضور در شرکت چوکا و استماع گزارش مرادی سرپرست شرکت فوق ، رهنمودهای لازم را ارائه و با توجه به نام گذاری سال ۱۳۹۸ به نام ((سال رونق تولید)) بر حمایت کامل خود به منظور استمرار فعالیت آن شرکت را بیان داشتند و با حضور در واحدهای مختلف به بررسی وضعیت واحدهای مختلف پرداخته و از نزدیک از قسمت های مختلف این شرکت دیدن نمودند.

در پایان علیزاده در محل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان حضور یافته و با همکاران این اداره دیدار نمودند و ضمن بررسی مشکلات موجود راهنمائی و راهکارهای لازم را ارائه فرمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − ده =