تاکید دبیرکل جمعیت هلال احمر در برخورد قضایی با فروشندگان اقلام امداد

0 106

عصرکاسپین / دبیرکل جمعیت هلال احمر از برخورد جدی با افراد و گروه‌هایی که اقدام به خرید و فروش اقلام امدادی بویژه چادرهای امدادی این جمعیت می‌کنند، خبر داد.

دکتر محمودرضا پیروی پس از دستور دادستان کل کشور و دیدار با معاونان او از هماهنگی کامل و اقدامات قوه قضاییه در برخورد با افراد فرصت طلب و سودجو قدردانی و اظهارکرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دادستانی کل کشور و اعلام آمادگی کامل برای برخورد با خرید و فروش اقلام امدادی، از این پس اقدامات لازم در این خصوص با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: کلیه اقلام امدادی بویژه چادر با آرم جمعیت هلال احمر بطور رایگان بین آسیب‌دیدگان از حوادث طبق پروتکل‌های مشخص توزیع می‌شود و اقلام زیستی – امدادی با آرم جمعیت هلال احمر قابل خرید و فروش نیست بنابراین هرگونه اقدام در این زمینه طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیرمجاز در اموال عمومی و قابل پیگرد قضایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این خصوص موارد را به شعب جمعیت هلال احمر و یا مقامات قضایی – انتظامی شهر مورد نظر اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 9 =