پس از پیروزی برابر تراکتورسازی تبریز؛ پاداش نقدی استاندار گیلان برای تیم سپیدرود رشت

0 110

عصرکاسپین / سرپرست تیم سپیدرود رشت گفت: به دنبال کسب پیروزی برابر تیم تراکتورسازی تبریز، از سوی استاندار گیلان پاداش نقدی به بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود رشت اهدا خواهد شد.

علی بهارمست افزود: با توجه به پیروزی ارزشمند سپیدرود رشت در دیدار مهم امروز برابر تیم مدعی و رده دومی تراکتورسازی تبریز و شرایط خاص تنها نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال، پاداش نقدی به بازیکنان و کادر فنی تیم از جانب مصطفی سالاری استاندار محبوب و ورزش دوست گیلان اهدا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه شرایط تیم فوتبال سپیدرود رشت از ابتدای لیگ برتر مطلوب نبوده ، اما با توجه به تاثیرات اجتماعی موفقیت و بقای این تیم پرطرفدار و ریشه دار شمال کشور، استاندار و سایر مسئولان استان و شهر رشت تمهیدات خوبی را برای خروج تیم از وضعیت فعلی و کسب نتایج بهتر در ادامه لیگ برتر اندیشیده اند که تامین اعتبار و پرداخت هزینه های جاری تیم و پرداخت درصدی از قراردادهای بازیکنان، بخشی از این اقدامات است.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی عصر امروز مقابل تراکتورسازی تبریز که از مسابقات هفته بیست و پنحم در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، توانست با نتیجه سه بر یک، میهمان تبریزی خود را با شکست بدرقه کند./ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 19 =