حمایت محمد صادق حسنی جوریابی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از ۲ تیم ریشه‌دار گیلانی سپیدرود رشت و داماش گیلان

0 90

‍ عصرکاسپین /روز دوشنبه، مورخ ۹۸/۲/۱۶، جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. در این نشست، سلطانی فر به همراه معاون خود، گزارش عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال ۹۸ را به اعضای کمیسیون فرهنگی ارایه کرد.

? طی این جلسه، معاون وزیر ورزش هنگامی که به قرائت گزارش عملکرد وزارت ورزش مشغول بود، مورد اعتراض شدید جناب آقای دکتر محمد صادق حسنی جوریابی ، نماینده محترم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

? دکتر حسنی این گزارش را به طور کلی کذب محض دانست و سلطانی فر و معاون وی را خاصّه به اتفاقات اخیر مربوط به دو تیم قدیمی و ریشه دار سپیدرود رشت و داماش گیلان و سکوت معنادار فدراسیون فوتبال در این زمینه ارجاع داد.

? ایشان، ضمن اشاره به ضعف فاحش وزیر و کوتاهی و ناکارآمدی فدراسیون فوتبال اظهار داشت ظلم و اجحافی که طی روزهای اخیر به دو تیم مظلوم و ریشه دار شهرستان رشت و استان گیلان روا داشته شده ظلمی بزرگ و تلخ و تاریخی است که منجر به جریحه دار شدن احساسات پاک هواداران و شهروندان فهیم رشت گردیده و در صورت عدم رسیدگی و احقاق و استیفای حقوق آنها، سالیان متمادی از اذهان صدها هزار طرفدار خوب و نجیب این دو تیم و کلا مردم فهیم شهرستان رشت و استان گیلان پاک نخواهد شد. از این رو هیچ اهمال و اغماضی در این زمینه پذیرفتنی نیست و متولیان امر بایستی نسبت به تضییع حقوق این دو تیم و جریحه دار شدن احساسات هزاران طرفدار پاسخگو باشند.

? دکتر حسنی جوریابی خاطرنشان ساخت: طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان را که خود نیز یکی از امضا کنندگان آن هستم، کلید زده ایم.

? وی مهم ترین دلیل امضای این استیضاح را توسط خود، کوتاهی و ناکارآمدی وزارت ورزش و ضعف و اهمال و مماشات فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات ناخوشایند اخیر دو تیم محبوب و مردمی سپیدرود رشت و داماش گیلان و سکوت معنادار در این مورد عنوان داشت و اضافه ساخت که به زودی، شخصاً طرح سوال اختصاصی در خصوص این دو تیم پرطرفدار از وزیر ورزش را در صحن علنی مجلس کلید خواهم زد.

? وی در پایان اظهار داشت که قلبم با مشاهده کوچکترین درد و رنج مردم عزیز و جوانان گرانقدر سرزمینم مشحون از اندوه و رنج و ناراحتی خواهد شد. بنابراین، با تمامی توان و با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود و با حداکثر جدیت و دقت پیگیر مسائل و اتفاقات اخیر خواهم بود و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق دو تیم محبوب و مردمی سپیدرود رشت و داماش گیلان تمامی سعی و تلاش خود را به کار خواهم بست و در چهارچوب قانون، همچون گذشته در دفاع از مطالبات شهروندان دوست داشتنی “رشت” و به خصوص طرفداران خوب و پرشور دو تیم مزبور هرگز خاموش نخواهم نشست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − هفت =