همایش موفقیت در حوزه کسب و کار تحت عنوان”حلقه گمشده” برگزار می گردد

0 101

عصرکاسپین / به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازررگانی گیلان، دکتر قلیچی از بزرگترین همایش موفقیت در حوزه کسب و کار در استان گیلان خبرداد و گفت :
برای اولین بار در گیلان همایشی بزرگ برای دستیابی به مسیرهای موفقیت در کسب و کار در دوره رکود اقتصادی با عنوان « حلقه گمشده موفقیت » با حضور سخنران ملی استاد محمود معظمی بنیانگذار دوره های « لایف کوچینگ » در ایران برای تشریح نکات کلیدی و محوری موفقیت برگزار می گردد.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با بیان این خبر ادامه داد : با برگزاری این همایش بزرگ و حضور دکتر محمود معظمی برای اولین بار در استان گیلان تلاش بر این است تا پنجره ای نوین در اذهان علاقمندان به دستیابی به موفقیت روزافزون ایجاد نماید.
وی تصریح کرد : همواره جای آموزش های مهارتی در استان گیلان خالی بوده و این مرکز با برنامه ریزی های راهبردی با استفاده از اساتید مجرب وخلاق سعی در مرتفع کردن این مهم را دارد.
وی با بیان اینکه این همایش ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ در رشت برگزار خواهد شد اظهار داشت: علاقمندان به حضور در این رویداد فرهنگی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره پنج رقمی ۴۲۴۵ ۳ -۰۱۳ تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =