پهلودهی و تخلیه و بارگیری همزمان پنج کشتی در مجتمع بندری انزلی طی ۲۴ ساعت گذشته

0 109

عصرکاسپین/ پنج کشتی حاوی غلات به طور همزمان در ۲۴ ساعت گذشته در مجتمع بندری انزلی پهلو داده شد و عملیات تخلیه و بارگیری آنها بدون وقفه و با سرعت صورت گرفت.
خدمات مطلوب بندری از قبیل تخصیص اسکله، تجهیزات، افزایش ایمنی و امنیت در ارائه خدمات لجستیکی، امکانات مدرن تخلیه و بارگیری موجب افزایش انگیزه و اشتیاق حضور صاحبان کالا و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در مجتمع بندری انزلی به عنوان بزرگترین و فعال‌ترین بندر حاشیه جنوبی دریای خزر شده است.

در همین راستا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ کشتی حاوی غلات به طور همزمان در این بندر پهلو داده شده و عملیات تخلیه و بارگیری آنها بدون وقفه و با سرعت انجام شد.
گفنتی است بندر انزلی از دیرباز دروازه تبادل کالا با اروپا بوده است، برخورداری از مزیت هایی همچون نزدیکی با بنادر آستراخان و ماخاچ کالا در روسیه، ترکمن باشی در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، ارتباط با بازارهای منطقه ای و دسترسی به بازار مصرف بالای ۳۰۰ میلیونی کشورهای استقلال یافتـه حاشیه دریای خزر و قرار گرفتن در مسیر کریدور ترانزیتی بین المللی شمال-جنوب کشور و از همه مهمتر نزدیکی به مراکز اصلی و صنعتی کشور، آن را نسبت به یکی از مقاصد تجار در ایران تبدیل کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =