ارسال ششمین محموله از کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناطق سیل زده

0 139

عصرکاسپین /ششمین محموله کمک های مردمی با مشارکت سپاه، آموزش و پرورش استان و اصناف آستانه اشرفیه گیلان شامل ۱۲ کامیون لوازم خانگی، مواد غذایی و فرش و موکت به مناطق سیل زده استانهای لرستان ، ایلام و گلستان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: علاوه بر کمک های ارسالی یک تیم شامل ۱۳ نفر از اعضای جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان که در زمینه های، فرهنگی و روانشناسی مهارت های لازم را دارند در قالب تیم سحر (سامانه حمایتهای روانی و اجتماعی ) به همراه این کاروان عازم لرستان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان هدف از اعزام تیم سحر را حمایت روانی و ارایه آموزش های لازم در شرایط بحران و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

وی با بیان این که مردم نوعدوست گیلان تاکنون ۴ میلیارد ریال از کمک های نقدی خود را تقدیم سیل زدگان کردند، اظهار کرد: این کمک ها علاوه بر کمک هایی است که مردم غیور گیلان بصورت مستقیم به حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر واریز کردند که با توجه به نیاز مناطق به کمک های نقدی ، آسانترین روش، استفاده از کد دستوری *۱۱۲# جهت کمک به هموطنان سیل زده می باشد.

کارکنان دادگستری گیلان ۳۳۵ میلیون ریال به سیل زده گان کمک کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اذعان داشت : کلیه کارکنان قضایی و دادگستری گیلان ۳۳۵ میلیون ریال کمک های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کردند.

وی از حرکت انسانی مسئولین و کلیه کارکنان دادگستری گیلان جهت کمک به هموطنان سیل زده تقدیر و تشکر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + چهارده =