برپایی میز خدمت، راهی برای شنیدن صدای مردم

0 93

عصرکاسپین / مردم ولی نعمت ما هستند

همه چیز نظام اسلامى متعلق به مردم است

جملاتی ارزشمند از بیانات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای در وصف خدمتگزاری به مردم که بارها و بارها به گوش همگان شنیده شده است.

آری، مردم شریف این کشور در تمام لحظات سخت همراه و همگام با آرمان های انقلاب بوده اند و اکنون جایگاه این مردم و توجه به معیشت و مشکلاتشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مردم فهیم ایران بخوبی نشان دادند که جان خود را برای برافراشتن پرچم سه رنگ کشورشان فدا میکنند، اکنون وقت آن است که مسئولین این کشور گوشی شنوا برای شنیدن حرف ها و درد و دل های مردم داشته باشند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

امروز یکی از راههای شنیدن صدای مردم، برپایی میز خدمتی است که ارتباطی بین مردم و مسئولین این کشور محسوب می شود، مدیران باید با حضور خود در بین مردم نشان دهند که دلسوزانه در کنار مردمشان هستند و برای رفع مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مردم باید به معنای واقعی حس دلسوزی و مردمی بودن را در مدیران خود ببینند تا باور کنند که اکنون یکی از‌ مهمترین اهداف مسئولین این کشور توجه به جایگاه مردم و رفع دغدغه های آنهاست.

شورای پنجم بیانات ارزشمند بزرگان اسلام را سرلوحه کاری خود قرار داد و با برپایی میز خدمت در محلات سعی کرده است تا شنونده مشکلات و صدای مردم خود باشد، اقدامی ارزشمند که باید از آن قدردانی کرد، حرکتی پسندیده و قابل تحسین که باید الگوی دیگر مدیرانی باشد که در سخنان خود به اهمیت جایگاه مردم تاکید دارند.

رییس جوان شورا با برپایی میز خدمت بخوبی نشان داد که خواستار شنیدن صدای مردم شهرش بوده و فاصله این صدا می تواند تنها به اندازه یک میز باشد، در شرایط اقتصادی موجود، حضور مستقیم مسئولین می تواند آرامش و دلگرمی برای مردمی باشد که انتظار حمایت از دولت و مدیران کشورشان را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =