حسنی : سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خود را به خواب زده است

0 127

عصرکاسپین/نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی خود را به خواب زده است و این امر مانع توسعه گردشگری گیلان است،گفت: برنامه مدون در حوزه تولید فرصت های اشتغال در حوزه گردشگری وجود ندارد.

محمد صادق درباره وضعیت صنعت گردشگری در استان گیلان، گفت: ظرفیت بکر،گردشگری در استان گیلان در شرایطی به روی زمین مانده است که می توان تنها با برنامه ریزی و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، بسیاری از فرصت های اشتغال را در این زمینه فعال کرد.

صنعت گردشگری فاقد راهبرد مشخص است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه راهبردی در حوزه صنعت گردشگری به ویژه در گیلان ترسیم نشده است تصریح کرد: ایجاد بسترهای اشتغال و توسعه درآمد های ارزی با نگاه درآمدزا به صنعت گردشگری امکان پذیر است.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری پشتوانه قابل اتکایی در حوزه خلق فرصت های شغلی است اما متاسفانه نگاه فراگیر و برنامه ریزی بلندمدت برای ایجاد یک نقشه راه مطمئن برای رسیدن به یک نتیجه مناسب در حوزه گردشگری بویژه در استان گیلان وجودندارد.

برنامه ریزی در حوزه گردشگری شعاری است

حسنی جوریابی افزود: برنامه ریزی در حوزه گردشگری تنها در حد شعار خلاصه می شود و این در حالی است که صنعت گردشگری فاقد نقشه راه مناسب و کاربردی است.

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، خود را در زمینه توسعه گردشگری به خواب زده است

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه سازمان میراث و فرهنگی خود را به خواب زده است و این امر مانع توسعه گردشگری گیلان است،گفت: برنامه مدون در حوزه تولید فرصتهای اشتغال در حوزه گردشگری وجود ندارد./خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − یک =