شهردار لاهیجان خبر داد:اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی به منظور ساماندهی رودخانه لاهیجان نخستین دستاورد سفر رییس جمهور

0 108

عصرکاسپین/شهردار لاهیجان ضمن تقدیر از نگاه مثبت دولت به روند رو به رشد لاهیجان تصریح کرد: نخستین دستاورد حضور دکتر روحانی در لاهیجان اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی به منظور ساماندهی رودخانه این شهر است.

مسعود کاظمی با بیان اینکه این شهرداری همواره حفاظت از محیط زیست را اولویت خود می داند بیان داشت: حفاظت از منابع طبیعی، برنامه ریزی برای ساماندهی زباله های شهری، ترویج استفاده از کیسه های پارچه ای و حفظ و توسعه فضای سبز از جمله دغدغه های همیشگی این مجموعه به شمار می رود که نشان از نگاه ویژه به مباحث زیست محیطی دارد.

مسعود کاظمی اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی برای ساماندهی رودخانه لاهیجان را فرصتی تاریخی برای این شهر و استان گیلان برشمرد و افزود: استان گیلان طی سالیان اخیر همواره با مساله آلودگی رودخانه ها مواجه بوده است و رفع این مشکل جز با اراده مدیران شهری، برنامه ریزی صحیح و پیگیری مستمر میسر نخواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از نظرات کارشناسی، اظهار داشت: مطالعات تخصصی توسط اساتید مجرب دانشگاه آزاد لاهیجان در این زمینه صورت گرفته است و شهرداری لاهیجان با تکیه بر این مطالعات نسبت به ساماندهی نقاط آلوده و خروجی های فاضلاب اقدام خواهد کرد.

شهردار لاهیجان همچنین از پیگیری های دکتر سالاری استاندار گیلان در راستای تخصیص بودجه ساماندهی رودخانه لاهیجان قدردانی کرد و گفت: سفر رییس جمهور به لاهیجان دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است و در آینده نزدیک دیگر دستاوردهای این سفر اطلاع رسانی خواهد شد.

مسعود کاظمی در پایان از حضور رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در این شهر تشکر و قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − یازده =